Το σχολείο μας τη φετινή σχολική χρονιά θα λειτουργήσει το νέο διευρυμένο ολοήμερο πρόγραμμα από τις 16:00 έως τις 17:30 με την προσθήκη των σχολικών μαθητικών ομίλων.
Από την Τρίτη 13/9/2022 όλοι οι μαθητές προσέρχονται από τις 8:00 έως τις 8:15
Όσοι γονείς δήλωσαν την πρωινή ζώνη πρέπει να προσέρχονται από τις 7:00 έως τις 7:15
Όλοι οι μαθητές αποχωρούν στις 13:15.
Το ολοήμερο θα λειτουργήσει για τους μαθητές της Α και Β τάξης με δυνατότητα αποχώρησης είτε στις 14:55 είτε στις 15:50 ανάλογα με την αίτηση των γονέων.
Θα λειτουργήσει το διευρυμένο ολοήμερο πρόγραμμα για όλους τους μαθητές/τριες που το έχουν δηλώσει από τις 16:00 έως τις 17:30
Για οποιαδήποτε αλλαγή θα ενημερωθείτε εκ νέου.