Πολλά ¨ Μπράβο¨ εισέπραξαν οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα ” Τα Δημοτικά Σχολεία Πρωταθλητές στην Ανακύκλωση” που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 27/5/2022.
Η παρουσίαση έγινε από τον Ολυμπιονίκη πετοσφαιριστή κ. Κουρνέτα Βασίλη και τους συνεργάτες του. Στην έναρξη της παρουσίασης του προγράμματος παραβρέθηκαν ο Περιφερειάρχης Αττικής κος Πατούλης , η Δήμαρχος Πεντέλης κα Κεχαγιά , ο γ.γ. Περιβάλλοντος κος Γραφάκος και εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
“Όλοι μαζί ενώνουμε τις δυνάμεις μας με στόχο την προστασία του Περιβάλλοντος¨.
Εύχομαι Καλή Επιτυχία στην πορεία του προγράμματος.
Η Διευθύντρια του Σχολείου
Αριάδνη Μπακουρτζή

