Τα Δημοτικά Σχολεία Πρωταθλητές στην Ανακύκλωση

Πολλά  ¨ Μπράβο¨  εισέπραξαν  οι  μαθητές/τριες  και  οι  εκπαιδευτικοί  του  σχολείου  για  τη  συμμετοχή  τους  στο  πρόγραμμα ” Τα  Δημοτικά  Σχολεία  Πρωταθλητές  στην  Ανακύκλωση”  που  πραγματοποιήθηκε  την  Παρασκευή  27/5/2022.

Η  παρουσίαση  έγινε  από  τον  Ολυμπιονίκη  πετοσφαιριστή  κ. Κουρνέτα  Βασίλη  και  τους  συνεργάτες  του. Στην  έναρξη  της  παρουσίασης  του  προγράμματος  παραβρέθηκαν  ο  Περιφερειάρχης  Αττικής   κος  Πατούλης , η  Δήμαρχος  Πεντέλης   κα  Κεχαγιά ,  ο  γ.γ. Περιβάλλοντος   κος  Γραφάκος  και  εκπρόσωποι  της  Τοπικής  Αυτοδιοίκησης.

Όλοι  μαζί  ενώνουμε  τις  δυνάμεις  μας  με  στόχο  την  προστασία  του  Περιβάλλοντος¨.

Εύχομαι  Καλή  Επιτυχία  στην  πορεία  του  προγράμματος.

Η  Διευθύντρια  του  Σχολείου

Αριάδνη  Μπακουρτζή

ANAK1 AN2