Ήρθε η Πασχαλιά Ήρθε η Πασχαλιά Ήρθε η Πασχαλιά λένε τα πουλάκια λένε όλο χαρά πάνω στα κλαδάκια! και τα λουλουδάκια! Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων σας εύχονται : ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ– ΑΓΑΠΗ– ΕΙΡΗΝΗ.