Κοπή βασιλόπιτας

Πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή βασιλόπιτας σε κάθε τάξη. Οι βασιλόπιτες ήταν προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, όπως και τα συμβολικά δώρα που δόθηκαν στους τυχερούς που βρήκαν τα φλουριά.

Οι τυχεροί για φέτος ήταν οι: Μέμα Ανίσα (Α1 τάξη), Σκλαβουνάκης Λευτέρης (Α2 τάξη), Αναγνώστου Χρήστος (Β τάξη), Συνοδινός Κυριάκος-Μιχαήλ (Γ τάξη), Μαλτάς Φίλιππος (Δ τάξη), Μπάρδης Γιώργος (Ε τάξη), Αθανασούλα Καλλιόπη (ΣΤ τάξη).

Από τους εκπαιδευτικούς, ο τυχερός της χρονιάς ήταν ο κ. Δημητρόπουλος Δημήτρης.

Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και ευχόμαστε μια καλή και εποικοδομητική χρονιά για όλους.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων