Κατά την επίσκεψη του σχολείου μας στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, οι μαθητές της ΣΤ τάξης έφτιαξαν το δικό τους αυτοσχέδιο περιοδικό, ένα φανζίν. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το φανζίν.
Κατά την επίσκεψη του σχολείου μας στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, οι μαθητές της ΣΤ τάξης έφτιαξαν το δικό τους αυτοσχέδιο περιοδικό, ένα φανζίν. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το φανζίν.