Ο αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11/9 περίπου στις 9.30. Οι μαθητές θα πρέπει να βρίσκονται στο χώρο του σχολείου στις 9.15.
Ημέρα: 6 Σεπτεμβρίου 2019
Ευχαριστήριο
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον κ. Καραΐσκο Ευάγγελο για την ολοκλήρωση της κατασκευής και τοποθέτησης σίτων στις τάξεις και στα γραφεία του σχολείου μας.
Καλή σχολική χρονιά
Με την ευκαιρία της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς, ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς μια καλή σχολική χρονιά.