Το Μουσείο Ψευδαισθήσεων επισκέφθηκαν σήμερα 8/11 οι μαθητές των Δ, Ε και ΣΤ τάξεων. Οι μαθητές μπήκαν στο συναρπαστικό κόσμο των ψευδαισθήσεων που τρελαίνουν τις αισθήσεις και εντυπωσιάζουν, σε έναν κόσμο που μπερδεύει εντελώς και ταυτόχρονα εκπαιδεύει… Γιατί τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται!
