Δ΄ Τάξη

Αξιολόγηση, άξονας 3 ” Όλοι μοναδικοί γιατί είμαστε διαφορετικοί”

Ομαδική εργασία για τη δημιουργία αφίσας με συνθήματα υπέρ της συνεργατικότητας και της αποδοχής της διαφορετικότητας

1 1 2 1 3 1

 

5 1

 

 

 

 

 

Επίσκεψη στη γαλακτοβιομηχανία ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε.   1/6/22

1 2 3

4 6 5

7 8 9

 

 

 

Αξιολόγηση, άξονας 3 ” Όλοι μοναδικοί γιατί είμαστε διαφορετικοί”

Power walk: Βηματίζουμε στο δρόμο των προνομίων σύμφωνα με το ρόλο μας.

 

3 4 2 1

 

“Το Κοκκινολυκάκι και Γκριζοσκουφίτσα”  Ψηφιακό παραμύθι στο μάθημα της Γλώσσας

Διαβάστε το εδώ

 

 

 

 

 Η ειρήνη πεθαίνει στην Ουκρανία

Αμπιντίν Βανέσα

 

IMG 3415

Κατσούκας Χρήστος

1967

Παπαδοπούλου Θεοδούλη

0001

Τερζής Φώτης

0005

Νικόπουλος Γιώργος

0006

Τσιφούτης Δημήτριος

0004

Καρολίδου Μαρία

0003

Δεληδημούδη Αντωνία

0007

Αργυριάδου Ελένη

 

0002

Νικολαΐδης Γιάννης

.jpg

Πετούση Αθανασία

 

111

Γιαμαλής Δημήτρης

 

Εφημερίδα τοίχου: “ Γράφουμε άρθρα ” Άρθρα των μαθητών εμπνευσμένα από την παλαιότερη και πρόσφατη επικαιρότητα και την επιστήμη.

IMG 3171 IMG 3173 IMG 3174 IMG 3177IMG 3196

” Ο τόπος μας “ : Ομαδική εργασία με την οποία οι μαθητές παρουσιάζουν ιστορικά, αθλητικά, οικονομικά και πολεοδομικά σημεία του τόπου μας.

IMG 3169 IMG 3170

 

Πρόγραμμα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων

Τίτλος: ” Νερό δεν υπάρχει αρκετό!

Εργασίες μαθητών

Τρισδιάστατος εννοιολογικός χάρτης Mobile (μορφές, χρήσεις νερού- προβλήματα)

IMG 3069 2

 

Δημιουργία γκαλερί με φωτογραφίες και ζωγραφιές σχετικές με λειψυδρία, ρύπανση και μόλυνση του νερού

IMG 3076 IMG 3070 IMG 3071 IMG 3072 IMG 3074 IMG 3075

 

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ   (Προσωνύμια της Παναγιάς)

Ο Αρχάγγελος Γαβριήλ χαιρετά την Θεοτόκο με την φράση:

 

 

1 1 2 1