Αξιολόγηση, άξονας 3 ” Όλοι μοναδικοί γιατί είμαστε διαφορετικοί”
Ομαδική εργασία για τη δημιουργία αφίσας με συνθήματα υπέρ της συνεργατικότητας και της αποδοχής της διαφορετικότητας
Επίσκεψη στη γαλακτοβιομηχανία ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε. 1/6/22
Αξιολόγηση, άξονας 3 ” Όλοι μοναδικοί γιατί είμαστε διαφορετικοί”
Power walk: Βηματίζουμε στο δρόμο των προνομίων σύμφωνα με το ρόλο μας.
“Το Κοκκινολυκάκι και Γκριζοσκουφίτσα” Ψηφιακό παραμύθι στο μάθημα της Γλώσσας
Η ειρήνη πεθαίνει στην Ουκρανία
Εφημερίδα τοίχου: “ Γράφουμε άρθρα ” Άρθρα των μαθητών εμπνευσμένα από την παλαιότερη και πρόσφατη επικαιρότητα και την επιστήμη.
” Ο τόπος μας “ : Ομαδική εργασία με την οποία οι μαθητές παρουσιάζουν ιστορικά, αθλητικά, οικονομικά και πολεοδομικά σημεία του τόπου μας.
Πρόγραμμα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων
Τίτλος: ” Νερό δεν υπάρχει αρκετό!
Εργασίες μαθητών
Τρισδιάστατος εννοιολογικός χάρτης Mobile (μορφές, χρήσεις νερού- προβλήματα)
Δημιουργία γκαλερί με φωτογραφίες και ζωγραφιές σχετικές με λειψυδρία, ρύπανση και μόλυνση του νερού
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ (Προσωνύμια της Παναγιάς)
Ο Αρχάγγελος Γαβριήλ χαιρετά την Θεοτόκο με την φράση:













































