Δράση Αυτισμού
2 Απριλίου – Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού Οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Γ1, Γ2 και Δ3 έστειλαν ένα όμορφο μήνυμα αποδοχής και σεβασμού Μέσα από τη δημιουργία αφίσας και τα πολύχρωμα μπαλόνια, ανέδειξαν τη σημασία της διαφορετικότητας. Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του 3ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με θεματική «Τα ανθρώπινα δικαιώματα», με την καθοδήγηση…