ΑΠΟ-ΤΥΠΩΝΩ
Στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος “Αποτυπώνω”, οι μαθητές του δημοτικού σχολείου ήρθαν σε επαφή με την τέχνη της χαρακτικής και ειδικότερα με την τεχνική της υψητυπίας. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, τα παιδιά γνώρισαν τα βασικά στάδια της διαδικασίας, πειραματίστηκαν με υλικά και εργαλεία και δημιούργησαν τα δικά τους πρωτότυπα έργα. Στην έκθεση παρουσιάζονται οι δημιουργίες…