Την Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2026, ζήσαμε μεγάλες στιγμές!
Γιορτή λήξης σχολικού έτους
Οι μικροί εξερευνητές της Βιβλιοθήκης!
Εκδρομή στην Χρυσή Άμμο
Την Παρασκευή, 22 Μαΐου 2026, όλο το σχολείο πήγε την τελευταία εκδρομή της χρονιάς στον χώρο της κατασκήνωσης της Χρυσής Άμμου στην Ανάληψη Μεσσηνίας.
Εκεί, κάναμε πικ νικ και παίξαμε ομαδικά παιχνίδια, όπως μπάσκετ και ποδόσφαιρο, πινγκ πονγκ και σκάκι.
Άλλοι έπαιξαν στην παιδική χαρά και άλλοι έβγαλαν τα παπούτσια τους και έκαναν τραμπολίνο.
Περάσαμε υπέροχα και όλοι θα θυμόμαστε τα τραγούδια που χορέψαμε,μικροί και μεγάλοι, όταν οι εκπαιδευτικοί, κες Κροντήρη και Μαυρέα, έπαιξαν τουμπελέκι και κανονάκι!
Και του χρόνου με υγεία και αξέχαστες στιγμές!
Πρόγραμμα δράσης ενεργού πολίτη για τον σεισμό
Η Β τάξη ολοκλήρωσε το πρόγραμμα δράσης ενεργού πολίτη με το εργαστήριο δεξιοτήτων “Είμαι έτοιμος εγώ, δε φοβάμαι τον σεισμό”.
Εργαστήριο στη Δ.Κ.Β.Κ. «Ας αλλάξουμε το παιχνίδι με τη… ΓΗ!»
Για τη μητέρα
Κράτα το χέρι μου… Γιορτάζουν οι μανούλες του Ε1 και σκεφτήκαμε τι να τους προσφέρουμε, με τι να τις γλυκάνουμε για να τους δείξουμε την αγάπη μας; Αφού από μωρά μας κρατούν από το χέρι, φτιάξαμε το χέρι μας για να βάζουν τα κοσμήματά τους! Οι πραγματικοί θησαυροί είμαστε εμείς βέβαια! Έτσι λοιπόν πλάσαμε τον πηλό, σχεδιάσαμε την παλάμη μας, στερεώσαμε τα κρεμαστράκια μας κι ο καθένας τα έβαψε όπως ήθελε. Ζελατίνα και κορδέλα κι έτοιμα!!! Τέλεια δεν είναι , αλλά έγιναν με αγάπη κι αυτό μετράει…
Χρόνια πολλά μαμά μου!!! Κράτα το χέρι μου για πάντα!
Τα παιδιά της Β τάξης έγραψαν τις σκέψεις τους και τις ευχές τους για τη μητέρα τους στην κάρτα -βιβλιαράκι τους. Χρόνια πολλά μαμάδες!
Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αρχαία Ολυμπία
Τα παιδιά της Δ και Ε τάξης επισκέφθηκαν την Αρχαία Ολυμπία την Τετάρτη 29 Απριλίου 2026 συμμετέχοντας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Τα Παιδία Παίζει» της Εφορείας Αρχαιοτήτων Ηλείας που προσφέρει σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μια βιωματική γνωριμία με τα παιχνίδια της αρχαιότητας, διεξαγόμενο στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ολυμπίας.
Μέσα από δράσεις, τα παιδιά ανακαλύπτουν πώς διασκέδαζαν οι συνομήλικοί τους στην αρχαία Ελλάδα, αξιοποιώντας τη φαντασία τους. Μαθαίνουν για τα παιχνίδια της αρχαιότητας, την αρχαία ελληνική καθημερινότητα και την ολυμπιακή ιστορία.
Περάσαμε υπέροχα βλέποντας όλα αυτά που απλά φανταζόμασταν στα βιβλία της ιστορίας μας!
Διαδίκτυο : Προσοχή στη χρήση!
Την Παρασκευή 24 Απριλίου η εβδομάδα για τους μαθητές της Ε τάξης έκλεισε με με μια πολύ εποικοδομητική ενημέρωση – συζήτηση από την επιστημονική ομάδα του ΚΕΠΕΠΨΥ Καλαμάτας για τον εθισμό στο διαδίκτυο και τους κινδύνους του. Οι μαθητές είπαν την εμπειρία τους και οι κυρίες Βλαχοπουλιώτη και Λάππα τους παρουσίασαν τους κινδύνους που εγκυμονεί η ασύδοτη χρήση του διαδικτύου καθώς και η συνομιλία με άγνωστους στον κυβερνοχώρο . Μπορεί το παιχνίδι με εικονικούς φίλους να είναι …βολικό για όλους, αλλά η ανθρώπινη επαφή δεν αντικαθίσταται με τίποτα! Μέτρο στη χρήση του κι επίβλεψη…

- 13ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
- 14ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
- 21ο δημοτικό σχολείο Καλαμάτας
- 2o δημοτικό σχολείο Μεσσήνης
- γραφείο σχολικών δραστηριοτήτων Π.Ε.Μ
- Δημοτικό σχολείο Βαλύρας
- ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ
- Δημοτικό σχολείο Δωρίου
- Δημοτικό σχολείο Εύας
- Δημοτικό σχολείο Κοπανακίου
- δημοτικό σχολείο Μερόπης
- Δημοτικό σχολείο Ψαρίου
- ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
































































