2ο δημοτικό σχολείο Καλαμάτας

Το σχολείο μας…..πόρτα ανοιχτή

Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου

Απρ 20264

Την Πέμπτη 2 Απριλίου, όπως κάθε χρονιά, τιμούμε την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου. Οι μαθητές και μαθήτριες της Β τάξης έγραψαν, εικονογράφησαν και μας παρουσίασαν τα δικά τους βιβλία αλλά και το αγαπημένο τους, είτε από την δική τους βιβλιοθήκη ή από την δανειστική του σχολείου μας.

3 2 1

Πασχαλινές δημιουργίες

Απρ 20263

Περιμένοντας τις διακοπές του Πάσχα όλοι δημιουργήσαμε και αναβιώσαμε πασχαλινά έθιμα και φέτος!

Η Α τάξη έφτιαξε την ιστορία του Πάσχα σε βιβλίο και αυτοσχέδιο πασχαλινό καλαθάκι για τα αυγά τους ενώ η Β τάξη έψαλε σε διευθύντρια και σε κάθε τάξη τα κάλαντα του Λάζαρου και έκαναν σε κάδρο την ιστορία του Πάσχα.

ey 28 2755 555

Η Γ τάξη έφτιαξε πασχαλινό καλαθάκι από αλατοζύμη και τα παιδιά της Στ και Δ τάξης  πασχαλινά καδράκια.

444Η προετοιμασία στα τμήματα της Ε τάξης ξεκίνησε από νωρίς. Οι δύο Πέμπτες φέραμε εφημερίδες, κόψαμε, φτιάξαμε χαρτοπολτό , πλάσαμε,(όχι κουλουράκια!),βάλαμε σε καλούπι και φτιάξαμε τα πασχαλινά μας καλαθάκια . Κατόπιν πιάσαμε τα αυγά. Άλλα βάφτηκαν με κλωστές κι άλλα στολίστηκαν με φύλλα και λουλούδια. Το αποτέλεσμα: Μοναδικό για τον καθένα! Χαρά είναι να μοιράζεσαι στιγμές κι αγάπη να προσφέρεις. Καλό Πάσχα!!!

Ok1TH24l XOEEwFxh 6CB7zad4 RlOuPlMD mvmCqgAS ADC l5wf

 

 

Στο ΕΚΦΕ με φως!

Απρ 20262

Ποια είναι η μεγαλύτερη πηγή φωτός;

Πώς διαδίδεται αυτό ;

Τι συμβαίνει με τη σκιά και την παρασκιά;

Είδες κι εσύ τις φάσεις της σελήνης; Εγώ τις ειδα!

Όχι, δεν έσπασε το καλαμάκι! Διάθλαση λέγεται το φαινόμενο!

Με είδες ανάποδα;;;;

Αυτά και πολλά πολλά ακόμα είδαμε και συζητήσαμε σήμερα οι δύο Πέμπτες στο Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών του νομού μας. Μας ενθουσίασαν αυτά που είδαμε κι ακούσαμε, αλλά και ο χώρος . Θα τα εξερευνήσουμε ακόμα καλύτερα του χρόνου!JnzIx91 njo51BOm 11 dGparvcf0RR4V94EPZ Lq1U7oSOQGS RFjQGWHRq1111111111111

Παρέλαση 25ης Μαρτίου

Μαρ 202625

IMG dd7cf3637662d85ffd9079d8222aefd6 VIMG b3bc171125deafec488b01e939e676dc VIMG 84eb2ed35b18c6b97aa02d690135ca8d VΣυγχαρητήρια στα παιδιά μας!

Χρόνια πολλά Ελλάδα!

25η Μαρτίου

Μαρ 202624

Μαθητές και μαθήτριες της Στ τάξης, ως ήρωες της επανάστασης, ζωντάνεψαν μέσα από τα πορτρέτα τους και μας παρουσίασαν την υπέροχη γιορτή τους για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου. Χόρεψαν ελληνικούς χορούς και μας συγκίνησαν τραγουδώντας και παίζοντας μουσικά όργανα στην ορχήστρα που επιμελήθηκε η μουσικός του σχολείου μας, κα Μαυρέα Γεωργία, η δασκάλα τους, κα Αναστασία Βρυώνη και ο εικαστικός μας, κος Σταύρος Μάλαμας.

6 66 666 6666 66666 666666 66666666 666666666

 

Άξιο αναφοράς είναι το δρώμενο που ετοίμασε η Δ τάξη, όπου τα παιδιά μίλησαν για τον ήρωα που είχαν ξεχωρίσει. Μπράβο στα παιδιά! Χρόνια πολλά Ελλάδα!

5555 55 5

Δράσεις κατά του σχολικού εκφοβισμού στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής

Μαρ 202617

   Ο Μάρτης είναι μήνας αφιερωμένος στην ευαισθητοποίηση κατά του σχολικού εκφοβισμού. Οι δράσεις, από την θεατρολόγο μας, κα Μπουμποπούλου Ελένη, σε όλα τα τμήματα ξεκίνησαν με τη σημασία της έννοιας σχολική βία και το ρόλο των εμπλεκόμενων θύτης, θύμα, παρατηρητής, ενήλικας βοηθός. pAg8Tkf7

ZXdAwgxM

   Στην Α τάξη παίξαμε με την αναγνώριση των συναισθημάτων που προκαλεί η βία, αλλά και πως μπορούμε να την αντιμετωπίσουμε συζητώντας και σχολιάζοντας κάρτες με εικόνες για το σχολικό εκφοβισμό. Και στη συνέχεια τα παιδιά παρουσίασαν δικές τους μικρές στιγμές βίας και αντιμετώπισης τους, ενώ τελειώνοντας τα παιδιά ζωγράφισαν και δύο αντιθετικές εικόνες, βίας και συμφιλίωσης.

gzKU dt2 izlVtexj 223VTMroAcr222

   Στη Β τάξη μιλήσαμε για τη δύναμη των λέξεων, κάναμε καταιγισμό καλών και κακών λέξεων, παίξαμε σε κύκλο το παιχνίδι μπάλα θετικών λέξεων και παρουσιάσαμε σε ζευγάρια βίαιες στιγμές και στιγμές αγάπης και φιλίας. 224

224 1

  Στις τάξεις Γ και Δ παρουσιάσαμε αυτοσχεδιασμούς με θέμα το σχολικό εκφοβισμό εστιάζοντας στα εμπλεκόμενα πρόσωπα για τη Γ τάξη, ενώ στη Δ τάξη πως θα μπορούσαν να αλλάξουν τα γεγονότα με η παρέμβαση του παρατηρητή ή ενός ενήλικα βοηθού. Οι μαθητές έκαναν και παρεμβάσεις προτάσεις για το πως θα μπορούσε να αλλάξει το τέλος (θετική έκβαση) της ιστορίας που παρακολούθησαν.

322 232

Πρόγραμμα ”Αλφαβητοδέτες” από τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας

Μαρ 202612

Τα δύο τμήματα της Πέμπτης τάξης παρακολούθησαν με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον τους <<αλφαβητοδέτες >> από την προϊσταμένη της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Καλαμάτας , κα Μάγδα Σουλιώτη.

Έπιασαν στα χέρια τους περγαμηνή, πάπυρο, είδαν τα μεταλλικά τυπογραφικά στοιχεία και φτάνοντας στο χαρτί , έφτιαξαν όλοι μαζί ένα και μοναδικό αλφαβητάρι!!!

Ήταν μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα δράση που μας έκανε να δούμε το βιβλίο από μια άλλη πλευρά!

b1 oBDg9xtD DhTdWTkV 37YR1MSm b1 1 mBBhDSSu 1BwAxYKz CX5kZM6e Uxt bADP b2

Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού

Μαρ 20266

  Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

Με ερέθισμα την επίσκεψη από το ΚΕΠΕΠΣΥ, στη Β τάξη, τα παιδιά πραγματοποίησαν σχετικές με το θέμα δράσεις φιλαναγνωσίας, δραματοποιώντας τα παιδικά βιβλία ΤΙΚ ΤΑΚ και ΓΛΕΝΤΖΟΦΛΕΒΑΡΟΣ της κας Γιολάντας Τσορώνη – Γεωργιάδη στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων και προγραμμάτων ενεργού πολίτη.

Πρόκειται για βιβλία που αφορούν τη δύναμη της αγάπης, της συγχώρεσης, της φιλίας, την κοινωνική ισότητα και δικαιοσύνη ενάντια στον κοινωνικό αποκλεισμό.psps

s1

Ύστερα, συνθέσαμε μια αφίσα με θέμα Είμαι ξεχωριστός σαν τον Γλεντζοφλέβαρο και αναπαραστήσαμε τους 12 μήνες αναφέροντας τι μας κάνει διαφορετικούς αναγνωρίζοντας ο καθένας την μοναδικότητά του μέσα στο σύνολο που πρέπει να σεβόμαστε.

s512

Στο τέλος, αφού παρακολουθήσαμε σχετικές ταινίες μικρού μήκους, υπογράψαμε το Συμβόλαιο της τάξης μας και παίξαμε ένα διαφορετικό μπόουλινγκ!

11 13 14

Κάθε παιδί στόλισε την υποτιθέμενη κορίνα, που ήταν κώνος γυμναστικής που δανειστήκαμε, με άσχημα πράγματα που ακούει, νιώθει, παρατηρεί κάποιος που είναι θύμα σχολικού εκφοβισμού και τις ρίχναμε με την μπάλα που ήταν στολισμένη με όμορφα λόγια και πράξεις νικώντας έτσι το κακό με το καλό!

20 16 17 1915

 

 

 

 

 

Εργαστήριο επικοινωνίας Ψυχικής Υγείας από το ΚΕΠΕΠΨΥ Μεσσηνίας

Μαρ 20266
Οι μαθητές μας παρακολούθησαν,  κατόπιν πρόσκλησης του Συλλόγου Εκπαιδευτικών του σχολείου ,  εργαστήρια επικοινωνίας Ψυχικής Υγείας από το ΚΕΠΕΠΨΥ Μεσσηνίας από τις κοινωνικές ανθρωπολόγους  κες Βλαχοπουλιώτη Φωτεινή και Λάππα Μελίνα. 
Τη Τρίτη 10 Φεβρουαρίου στα τμήματα Α, Β , Δ2 και Δ1 τα παιδιά συμμετείχαν στο πρόγραμμα ”Το ποντίκι, το τέρας κι εγώ. Η παρέμβαση είχε στόχο την παθητική, την επιθετική και την αποφασιστική συμπεριφορά και πώς η καθεμιά επηρεάζει τις σχέσεις των συμμαθητών μέσα στο πλαίσιο της ομάδας-τάξης.
b1 b4 b3

Η Ε τάξη με φορεσιές των προγόνων μας!

Μαρ 20265

Τα 2 τμήματα της Ε τάξης ταξίδεψαν σε όλη την Ελλάδα φορώντας φορεσιές των προγόνων μας! Πού τις βρηκαν; Στο Μουσείο συλλογής ελληνικών ενδυμασιών Βικτωρίας Καρελια !!!

Στον υπέροχο χώρο του μουσείου ξεναγήθηκαν και πραγματοποίησαν Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα . Θαύμασαν τις φορεσιές παλαιότερων εποχών, ταξίδεψαν πίσω στο χρόνο κι έγιναν ένα με το χθες!

Υπόσχεση: του χρόνου θα ξαναπάμε!

2211 1bnNd8lb1JwaelL 52BDC3waqDDSiLWtc

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Ιστορικό



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων