Την Πέμπτη 2 Απριλίου, όπως κάθε χρονιά, τιμούμε την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου. Οι μαθητές και μαθήτριες της Β τάξης έγραψαν, εικονογράφησαν και μας παρουσίασαν τα δικά τους βιβλία αλλά και το αγαπημένο τους, είτε από την δική τους βιβλιοθήκη ή από την δανειστική του σχολείου μας.
Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου
Πασχαλινές δημιουργίες
Περιμένοντας τις διακοπές του Πάσχα όλοι δημιουργήσαμε και αναβιώσαμε πασχαλινά έθιμα και φέτος!
Η Α τάξη έφτιαξε την ιστορία του Πάσχα σε βιβλίο και αυτοσχέδιο πασχαλινό καλαθάκι για τα αυγά τους ενώ η Β τάξη έψαλε σε διευθύντρια και σε κάθε τάξη τα κάλαντα του Λάζαρου και έκαναν σε κάδρο την ιστορία του Πάσχα.
Η Γ τάξη έφτιαξε πασχαλινό καλαθάκι από αλατοζύμη και τα παιδιά της Στ και Δ τάξης πασχαλινά καδράκια.
Η προετοιμασία στα τμήματα της Ε τάξης ξεκίνησε από νωρίς. Οι δύο Πέμπτες φέραμε εφημερίδες, κόψαμε, φτιάξαμε χαρτοπολτό , πλάσαμε,(όχι κουλουράκια!),βάλαμε σε καλούπι και φτιάξαμε τα πασχαλινά μας καλαθάκια . Κατόπιν πιάσαμε τα αυγά. Άλλα βάφτηκαν με κλωστές κι άλλα στολίστηκαν με φύλλα και λουλούδια. Το αποτέλεσμα: Μοναδικό για τον καθένα! Χαρά είναι να μοιράζεσαι στιγμές κι αγάπη να προσφέρεις. Καλό Πάσχα!!!
Στο ΕΚΦΕ με φως!
Ποια είναι η μεγαλύτερη πηγή φωτός;
Πώς διαδίδεται αυτό ;
Τι συμβαίνει με τη σκιά και την παρασκιά;
Είδες κι εσύ τις φάσεις της σελήνης; Εγώ τις ειδα!
Όχι, δεν έσπασε το καλαμάκι! Διάθλαση λέγεται το φαινόμενο!
Με είδες ανάποδα;;;;
Αυτά και πολλά πολλά ακόμα είδαμε και συζητήσαμε σήμερα οι δύο Πέμπτες στο Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών του νομού μας. Μας ενθουσίασαν αυτά που είδαμε κι ακούσαμε, αλλά και ο χώρος . Θα τα εξερευνήσουμε ακόμα καλύτερα του χρόνου!








25η Μαρτίου
Μαθητές και μαθήτριες της Στ τάξης, ως ήρωες της επανάστασης, ζωντάνεψαν μέσα από τα πορτρέτα τους και μας παρουσίασαν την υπέροχη γιορτή τους για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου. Χόρεψαν ελληνικούς χορούς και μας συγκίνησαν τραγουδώντας και παίζοντας μουσικά όργανα στην ορχήστρα που επιμελήθηκε η μουσικός του σχολείου μας, κα Μαυρέα Γεωργία, η δασκάλα τους, κα Αναστασία Βρυώνη και ο εικαστικός μας, κος Σταύρος Μάλαμας.
Άξιο αναφοράς είναι το δρώμενο που ετοίμασε η Δ τάξη, όπου τα παιδιά μίλησαν για τον ήρωα που είχαν ξεχωρίσει. Μπράβο στα παιδιά! Χρόνια πολλά Ελλάδα!
Δράσεις κατά του σχολικού εκφοβισμού στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής
Ο Μάρτης είναι μήνας αφιερωμένος στην ευαισθητοποίηση κατά του σχολικού εκφοβισμού. Οι δράσεις, από την θεατρολόγο μας, κα Μπουμποπούλου Ελένη, σε όλα τα τμήματα ξεκίνησαν με τη σημασία της έννοιας σχολική βία και το ρόλο των εμπλεκόμενων θύτης, θύμα, παρατηρητής, ενήλικας βοηθός. 
Στην Α τάξη παίξαμε με την αναγνώριση των συναισθημάτων που προκαλεί η βία, αλλά και πως μπορούμε να την αντιμετωπίσουμε συζητώντας και σχολιάζοντας κάρτες με εικόνες για το σχολικό εκφοβισμό. Και στη συνέχεια τα παιδιά παρουσίασαν δικές τους μικρές στιγμές βίας και αντιμετώπισης τους, ενώ τελειώνοντας τα παιδιά ζωγράφισαν και δύο αντιθετικές εικόνες, βίας και συμφιλίωσης.
Στη Β τάξη μιλήσαμε για τη δύναμη των λέξεων, κάναμε καταιγισμό καλών και κακών λέξεων, παίξαμε σε κύκλο το παιχνίδι μπάλα θετικών λέξεων και παρουσιάσαμε σε ζευγάρια βίαιες στιγμές και στιγμές αγάπης και φιλίας. 
Στις τάξεις Γ και Δ παρουσιάσαμε αυτοσχεδιασμούς με θέμα το σχολικό εκφοβισμό εστιάζοντας στα εμπλεκόμενα πρόσωπα για τη Γ τάξη, ενώ στη Δ τάξη πως θα μπορούσαν να αλλάξουν τα γεγονότα με η παρέμβαση του παρατηρητή ή ενός ενήλικα βοηθού. Οι μαθητές έκαναν και παρεμβάσεις προτάσεις για το πως θα μπορούσε να αλλάξει το τέλος (θετική έκβαση) της ιστορίας που παρακολούθησαν.
Πρόγραμμα ”Αλφαβητοδέτες” από τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας
Τα δύο τμήματα της Πέμπτης τάξης παρακολούθησαν με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον τους <<αλφαβητοδέτες >> από την προϊσταμένη της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Καλαμάτας , κα Μάγδα Σουλιώτη.
Έπιασαν στα χέρια τους περγαμηνή, πάπυρο, είδαν τα μεταλλικά τυπογραφικά στοιχεία και φτάνοντας στο χαρτί , έφτιαξαν όλοι μαζί ένα και μοναδικό αλφαβητάρι!!!
Ήταν μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα δράση που μας έκανε να δούμε το βιβλίο από μια άλλη πλευρά!
Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.
Με ερέθισμα την επίσκεψη από το ΚΕΠΕΠΣΥ, στη Β τάξη, τα παιδιά πραγματοποίησαν σχετικές με το θέμα δράσεις φιλαναγνωσίας, δραματοποιώντας τα παιδικά βιβλία ΤΙΚ ΤΑΚ και ΓΛΕΝΤΖΟΦΛΕΒΑΡΟΣ της κας Γιολάντας Τσορώνη – Γεωργιάδη στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων και προγραμμάτων ενεργού πολίτη.
Πρόκειται για βιβλία που αφορούν τη δύναμη της αγάπης, της συγχώρεσης, της φιλίας, την κοινωνική ισότητα και δικαιοσύνη ενάντια στον κοινωνικό αποκλεισμό.
Ύστερα, συνθέσαμε μια αφίσα με θέμα Είμαι ξεχωριστός σαν τον Γλεντζοφλέβαρο και αναπαραστήσαμε τους 12 μήνες αναφέροντας τι μας κάνει διαφορετικούς αναγνωρίζοντας ο καθένας την μοναδικότητά του μέσα στο σύνολο που πρέπει να σεβόμαστε.
Στο τέλος, αφού παρακολουθήσαμε σχετικές ταινίες μικρού μήκους, υπογράψαμε το Συμβόλαιο της τάξης μας και παίξαμε ένα διαφορετικό μπόουλινγκ!
Κάθε παιδί στόλισε την υποτιθέμενη κορίνα, που ήταν κώνος γυμναστικής που δανειστήκαμε, με άσχημα πράγματα που ακούει, νιώθει, παρατηρεί κάποιος που είναι θύμα σχολικού εκφοβισμού και τις ρίχναμε με την μπάλα που ήταν στολισμένη με όμορφα λόγια και πράξεις νικώντας έτσι το κακό με το καλό!
Εργαστήριο επικοινωνίας Ψυχικής Υγείας από το ΚΕΠΕΠΨΥ Μεσσηνίας
Η Ε τάξη με φορεσιές των προγόνων μας!
Τα 2 τμήματα της Ε τάξης ταξίδεψαν σε όλη την Ελλάδα φορώντας φορεσιές των προγόνων μας! Πού τις βρηκαν; Στο Μουσείο συλλογής ελληνικών ενδυμασιών Βικτωρίας Καρελια !!!
Στον υπέροχο χώρο του μουσείου ξεναγήθηκαν και πραγματοποίησαν Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα . Θαύμασαν τις φορεσιές παλαιότερων εποχών, ταξίδεψαν πίσω στο χρόνο κι έγιναν ένα με το χθες!
Υπόσχεση: του χρόνου θα ξαναπάμε!
- 13ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
- 14ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
- 21ο δημοτικό σχολείο Καλαμάτας
- 2o δημοτικό σχολείο Μεσσήνης
- γραφείο σχολικών δραστηριοτήτων Π.Ε.Μ
- Δημοτικό σχολείο Βαλύρας
- ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ
- Δημοτικό σχολείο Δωρίου
- Δημοτικό σχολείο Εύας
- Δημοτικό σχολείο Κοπανακίου
- δημοτικό σχολείο Μερόπης
- Δημοτικό σχολείο Ψαρίου
- ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
















Συγχαρητήρια στα παιδιά μας! 
















































