cropped 34511261 1032693103550134 1848420655658172416 n

Ευχαριστήριο



Λήψη αρχείου

Επικοινωνία στην οικογένεια

Screenshot 1

1730538234535

Ο μυστικός κήπος του Μάρκου -Ακρόπολη Ρόδου

Στιγμές από την εκπαιδευτική μας εκδρομή στον μυστικό κήπο του Μάρκου και στην αρχαία ακρόπολη της Ρόδου! Τα παιδιά έμαθαν για την ιστορία της δημιουργίας του κήπου, μύρισαν, άκουσαν και έψαξαν για την μυστική κρύπτη ! Ο υπεύθυνος-δημιουργός και συντηρητής του κήπου κ. Παναγιώτης Σταμάτης μας δώρισε 2 βιβλία που θα μας βοηθήσουν να βρούμε την μαγική κρύπτη από το σχολείο μας! Φτάνοντας στην ακρόπολη της Ρόδου (έχοντας κάνει στην ιστορία μας για τις πόλεις-κράτη και τον αποικισμό μοιράστηκαν στα παιδιά φυλλάδια στα οποία έπρεπε να αναγνωρίσουν (σε ομάδες) τα σημεία από τα φυλλάδιά τους καθώς περιδιαβαίναμε στον χώρο! Όλες οι ομάδες βρήκαν τα στοιχεία τους, κάναμε αναπαράσταση των αγώνων δρόμου στο αρχαίο στάδιο και αφού βρήκαμε στους κίονες τα γράμματα που υπάρχουν σκαλισμένα εκεί και τα διαβάσαμε πήραμε τον δρόμο της επιστροφής!

https://photos.app.goo.gl/JVoLzRdg2nPUzaqp8

Screenshot 1 1

28η Οκτωβρίου 2024

Με το απαιτούμενο σεβασμό από όλο το σχολείο παρουσιάστηκαν οι επίσημοι εκπρόσωποι του.

Οι σημαιοφόροι – παραστάτες και των δύο εξαμήνων παρουσιάστηκαν και παρέλαβαν το ιερό σύμβολο της πατρίδας μας -την γαλανόλευκη σημαία!!!!!!

Κατόπιν το τμήμα της σημαίας που θα εκπροσωπήσει για το 1ο εξάμηνο το σχολείο απέδωσε τιμές καθώς όλο το σχολείο έψαλε τον εθνικό μας ύμνο!

Οι τάξεις συνέχισαν τις επετειακές τους δραστηριότητες -μέχρι και κώδικα δημιουργήσαμε- και οι μαθητές έφυγαν με τις κατασκευές τους !

Πατήστε τον σύνδεσμο για περισσότερες εικόνες!

https://photos.app.goo.gl/oc4Ys3m3DowzQ3hL9

IMG 20241024 113058

Ένα lapbook για την 28η Οκτωβρίου

Δ2

Φέτος, αποφασίσαμε  να ετοιμάσουμε ένα lapbook για την 28η Οκτωβρίου. Αφού  μιλήσαμε για τα ιστορικά γεγονότα εκείνης της περιόδου, είδαμε επίκαιρα video ,γνωρίσαμε τους πρωταγωνιστές ,τις χώρες , μιλήσαμε για τα καλά και τα κακά ενός πολέμου ξεκινήσαμε την κατασκευή μας!

Το lapbook  ολοκληρώθηκε σε μία διδακτική ώρα και πραγματικά το αποτέλεσμα ξεπέρασε τις προσδοκίες, καθώς τα παιδιά πάντα εκπλήσσουν με τις ιδέες τους !!!!!!!!

Δείτε και σεις !!!!!!!!

IMG 20241024 113005IMG 20241024 104854IMG 20241024 104921IMG 20241024 113058IMG 20241024 113131IMG 20241024 113000IMG 20241024 110051

Χρόνια πολλά Ελλάδα μας!!!!

Λέμε ΟΧΙ στον πόλεμο!!!

 

 

 

IMG 20241023 092634

Ομαδομαζέματα -Θαλασσομαντέματα

Παρέμβαση στους μαθητές του Δ2 (υπέροχο πλήρωμα) με το υλικό «Ομαδομαζέματα -Θαλασσομαντέματα» και υπέροχες δραστηριότητες με πολλαπλούς στόχους – νησιά από την “Πλοίαρχο” κ. Μαρία Φτάκα μέλος της διεπαγγελματικής ομάδας του Κέντρου Πρόληψης «Δίοδος».

Στόχος της παρέμβασης η ανάπτυξη κοινωνικών και προσωπικών δεξιοτήτων μέσα στην τάξη με βασικές αρχές που υπηρετεί η βιωματική μεθοδολογία πχ. επικοινωνία, ανάπτυξη συνεργασίας, αυτοεκτίμηση κ.α..

Με το παιχνίδι επιδιώκεται η ανάδειξη της συνεργασίας ως σημαντικής αρχής για  την ανάπτυξη κοινωνικών και προσωπικών δεξιοτήτων, αξιοποιώντας τις δραστηριότητες. Η δομή του παιχνιδιού δραστηριότητας είναι τέτοια που επιτρέπει να γίνονται διαφορετικά «ταξίδια» κάθε φορά.

Ήταν μια δράση που άρεσε πάρα πολύ και περιμένουμε την συνέχεια με ανυπομονησία!!!!

Μαρία Φτάκα ευχαριστούμε για το ταξίδι!!!!!!!!!!!

Πατήστε τον σύνδεσμο για να  δείτε τα νησιά που επισκεφτήκαμε!

https://photos.app.goo.gl/LbcSubZthykMyWbu9

 

Screenshot 6

Ανακυκλώνω και σώ-ΖΩ

Ευρωπαϊκός αέρας στο σχολείο μας!!!!!
Υποβάλλαμε το πρόγραμμα “Ανακυκλώνω και σώ-ΖΩ” στην ευρωπαϊκή πλατφόρμα για το περιβάλλον “The European Week for Waste Reduction (EWWR) “
Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα για τη Μείωση των Απορριμμάτων (EWWR) είναι η μεγαλύτερη εκστρατεία για την ευαισθητοποίηση σχετικά με την πρόληψη των αποβλήτων στην Ευρώπη.
Οι ενέργειες που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του EWWR αφορούν τα 3Rs: Μείωση των απορριμμάτων, Επαναχρησιμοποίηση προϊόντων, Ανακύκλωση υλικών — με αυτή τη σειρά.
Αυτά είναι τα κύρια Rs (αν και υπάρχουν πολλά άλλα) που πρέπει να έχουμε υπόψη κατά την επανεκτίμηση των καταναλωτικών συνηθειών.
Δεν είναι τυχαίο ότι οι 3R βρίσκονται στην κορυφή της ιεραρχίας των απορριμμάτων, επειδή το EWWR βασίζει τη δραστηριότητά του ακριβώς σε αυτήν την ιεραρχία. Στην πράξη, αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο η ιεραρχία των αποβλήτων πρέπει να ενημερώνει τις προσωπικές (ή οργανωτικές) αποφάσεις.
Συμμετέχουμε ως ενεργοί πολίτες -μαθητές με σύνθημα:
Ανακυκλώνω και σώ-ΖΩ…………….
Screenshot 24

Η ταυτότητα του γεωγραφικού μας διαμερίσματος

Σήμερα στο μάθημα της Μελέτης τα παιδιά  του Δ2 όρισαν τη θέση του γεωγραφικού διαμερίσματος που ζουν σε σχέση με τα άλλα γεωγραφικά διαμερίσματα της Ελλάδας.
Μελέτησαν τα κυριότερα γεωμορφολογικά χαρακτηριστικά του γεωγραφικού τους διαμερίσματος και έκαναν συγκρίσεις με τα αντίστοιχα χαρακτηριστικά των γειτονικών γεωγραφικών διαμερισμάτων.
Κατέγραψαν: βουνά, νερά, προϊόντα, ασχολίες, ζώα-
φυτά και αξιοποιώντας και οργανώνοντας τα δεδομένα
συμπλήρωσαν το «Αξίζει να διαβάσουμε» αλλά και δημιούργησαν την ταυτότητα του γεωγραφικού διαμερίσματός μας.
Ήταν ένα μάθημα γεμάτο ενέργεια!!!
Screenshot 7 1 Screenshot 23 Screenshot 24
viber image 2024 10 15 12 22 09 602

ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ , ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ – ΠΑΙΔΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

Σημαία μας η φιλία!

Υποδεχτήκαμε με περισσή χαρά τον παλιό συνάδελφο για χρόνια στο σχολείο μας ,  Γιώργο Σακελλαρίδη , ο οποίος μέσα από μουσικοκινητικά δρώμενα και αισθητηριακά εκπαιδευτικά παιχνίδια  μας μίλησε για την βία στο σχολείο , τις σχέσεις της  ομάδας και φυσικά μας παρέσυρε στον κόσμο της μουσικής!

Ο Γιώργος Σακελλαρίδης ,διδάκτορας μουσικής παιδαγωγικής, εκπαιδευτικός στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, δίδαξε επί σειρά ετών και στα Παιδαγωγικά Τμήματα του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Είναι ιδρυτής της Παιδικής και της Πειραματικής Χορωδίας Δήμου Ροδίων και επιμελητής του κοινωνικού-παιδαγωγικού προγράμματος, «Η Μουσική στις Γειτονιές μας», που εφαρμόζεται σε συνοικίες της Ρόδου. Είναι συγγραφέας μουσικοπαιδαγωγικών βιβλίων σε θεματικές όπως: μουσική και ανθρωπιστική παιδεία, συναισθηματική νοημοσύνη ψυχική υγεία και μουσική, τραγούδια για τα δικαιώματα των παιδιών, ανθρώπινη διαφορετικότητα και παιδικό τραγούδι, μουσική και διαθεματικότητα, διαπολιτισμική μουσική εκπαίδευση, μουσική και παιχνίδι κ.λπ. Εργασίες του περιλαμβάνονται σε βιβλία του ελληνικού και του κυπριακού Δημοτικού Σχολείου.

Ένα  μεγάλο ευχαριστώ για την προσφορά την συνολική !

viber image 2024 10 15 12 22 09 602 viber image 2024 10 15 14 15 36 280 viber image 2024 10 15 14 16 39 913

top banner 2140 el GR

2024: Γλώσσες για την ειρήνη

Σε όλη την Ευρώπη, 700 εκατομμύρια Ευρωπαίοι εκπροσωπούνται από τα 46 κράτη μέλη του Συμβουλίου της Ευρώπης και ενθαρρύνονται να μάθουν όλο και περισσότερες ξένες γλώσσες, σε οποιαδήποτε ηλικία, εντός ή εκτός σχολείου. Το γεγονός αυτό πηγάζει από την πεποίθηση του Συμβουλίου της Ευρώπης ότι η γλωσσική πολυμορφία αποτελεί εργαλείο για την επίτευξη ευρύτερης διαπολιτισμικής κατανόησης και βασικό στοιχείο στην πλούσια πολιτιστική κληρονομιά της ηπείρου μας. Ως εκ τούτου, το Συμβούλιο της Ευρώπης στο Στρασβούργο προωθεί την πολυγλωσσία σε όλη την Ευρώπη.

Με πρωτοβουλία του Συμβουλίου της Ευρώπης, από το 2001 η Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 26 Σεπτεμβρίου μαζί με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Συμμετέχουμε λοιπόν με μια ομαδική εργασία  των μαθητών του Στ1 και Στ2  !!!!!!!!!

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Ειρήνη Μπρουζάκη

572b7b12 9e11 4465 8bb5 31f70e4c05a3 c199c963 d489 4d83 b133 897d108e608a

Θα βραβευτούν οι 5 πιο δημιουργικές συμμετοχές ενώ έως και 30 από τις αφίσες θα εκτίθενται στις εγκαταστάσεις του Ευρωπαϊκού Κέντρου Σύγχρονων Γλωσσών!

Καλή επιτυχία στους μαθητές του Στ1 και Στ2!

Σελίδα 2 από 10

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση