
Στο σχολείο μας υλοποιήθηκε το πρόγραμμα “Απλώνω Ευτυχία” από τα μέλη της ΕΔΥ: Χυδίρογλου Λεμονιά (Κοινωνική Λειτουργός), Σόντρα Μαρία (Ψυχολόγος), Ειρήνη Νέστορα (Δασκάλα Τμήματος Ένταξης) σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς των Β΄, Ε1 και Ε2 τάξεων κ. Πιστιλίδου-Γκωτσίου Ελπίδα, Πλακιά Ευάγγελο και Αλεξίου Αναστάσιο με τους παρακάτω στόχους:
- Προαγωγή και ενίσχυση του δείκτη ευτυχίας των παιδιών.
- Προαγωγή της ψυχικής ανθεκτικότητας
- Καλλιέργεια με βιωματικό τρόπο της αξίας του ακτιβισμού και της αλληλεγγύης.
- Αξιοποίηση της τέχνης ως μέσω έκφρασης
- Σύνδεση μαθητών/μαθητριών – δέσιμο
Τα στάδια υλοποίησης του προγράμματος ήταν:
- Διερευνώ : Τι είναι ευτυχία; Πού τη βρίσκω; Πώς την κατακτώ;
2. Προβληματίζομαι: Πώς μπορώ να «απλώσω» την ευτυχία και ποιοι/ες/ά έχουν ανάγκη να τους απλώσουμε ευτυχία;
3. Αποτυπώνω: σε μια φανέλα αυτό/ά που αποτελούν για ’μένα ευτυχία.
4. Καταγράφω :Ιδέες για εθελοντικές/ακτιβιστικές δράσεις που μπορώ να εκπονήσω για να «απλώσω» περαιτέρω την ευτυχία στους/στις γύρω μου
- «Απλώνω ευτυχία στο σχολείο. :Η «μπουγάδα της ευτυχίας» με τις φανελίτσες των παιδιών απλώνεται στο σχολείο
- «Απλώνω ευτυχία στην κοινότητα»: Σε συνεργασία με άλλα σχολεία και φορείς, όλες οι «μπουγάδες ευτυχίας» ενώνονται σε κεντρικό σημείο της κοινότητα


Με αφορμή τη παγκόσμια ημέρα κατά του παιδικού καρκίνου στις 15 Φεβρουαρίου στα μικρά καταρρακτάκια μαζί με άλλα σχολεία της πόλης μας απλώσαμε τις μπουγάδες μας για να στείλουμε πιο ηχηρά το μήνυμά μας συμμετέχοντας σε μια πανελλαδική αλυσίδα απλώματος ευτυχίας σε συνεργασία με τον Schoolmarius / Marios Mazaris.
<<Όλοι μαζί μπορούμε : ΑΠΛΩΝΩ ΕΥΤΥΧΙΑ , ΔΥΝΑΜΩΝΩ ΤΗ ΦΛΟΓΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ>>
Στη δράση συμμετείχαν το 2ο Δημοτικό Σχολείο (Β΄,Ε1 και Ε2 τάξεις) , το 6ο Δημοτικό Σχολείο , το 8ο Δημοτικό Σχολείο, το Ειδικό Νηπιαγωγείο και το Ειδικό Δημοτικό, το ΚΕΔΑΣΥ Πέλλας, το 10ο νηπιαγωγείο και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί passa tempo centrale & ουράνιο τόξο
Ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη
- Τον Σύλλογο Καρκινοπαθών Εδεσσας
- Τους τυμπανιστές Κάρανος που πλαισίωσαν μουσικά τη δράση μας και στήριξαν τη «Φλόγα».

Πρόσφατα σχόλια