ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Μαρ 202427

Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διεύθυνση του 2ου  Δημοτικού Σχολείου Έδεσσας, ευχαριστούμε ιδιαίτερα τον Πρόεδρο του Συλλόγου  Γονέων και Κηδεμόνων, κ. Παναγιώτη Γαρτσιώνη να μας δανείσει τους προβολείς του Εδεσσαϊκού θεάτρου  για την πραγματοποίηση θεατρικής παράστασης. Ακόμη  ευχαριστούμε την κ. Νίκη Γκέκα για τα υπέροχα πορτρέτα των Ηρώων του 1821 που ζωγράφισε  και μας δώρισε στο σχολείο.

Τους ευχαριστούμε για την άμεση βοήθεια, το αστείρευτο ενδιαφέρον και την   αμέριστη στήριξή τους .

από κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ    

ΕΠΕΤΕΙΟΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 1821

Μαρ 202426

Την Παρασκευή 22/03/2024 πραγματοποιήθηκε η γιορτή για την επέτειο της 25ης Μαρτίου. Αρχικά έγινε η παράδοση της σημαίας για το δεύτερο διάστημα της σχολικής χρονιάς, όπως προέκυψε μετά από κλήρωση και ακολούθησε η γιορτή με τραγούδια, θεατρικά και ποιήματα.

Σημαιοφόρος: Γάτσος Αθανάσιος

Παραστάτες: Καραμπατάκη Αικατερίνη, Ουζούνης Τραϊανός, Τοτίδου Αικατερίνη, Βλαδίκα Αικατερίνη, Σαμαρίνου Νικολέτα

Ταμπελοφόρος: Παπαστεργιοπούλου Λυδία

Διμοιρίτης αγοριών/κοριτσιών: Καραπαναγιωτίδης Νικόλαος, Γιώρα Αλεξάνδρα

1 12   6 6  7.1   5 11  7.3   3 8  8 6   11 7  12 4   66 2   99 

Ακολούθησε κατάθεση στεφάνων στο Ηρώο της πόλης μας

777

Τη Δευτέρα 25 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε η μαθητική παρέλαση

8810   1111   778   810   889

 

από κάτω από: ΓΙΟΡΤΕΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΕΤΕΙΟΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 1821    

21η ΜΑΡΤΙΟΥ- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ

Μαρ 202426

Η 21η Μαρτίου, η πρώτη μέρα της Άνοιξης, όπου το φως κερδίζει το σκοτάδι και η αισιοδοξία αφήνει πίσω της το πένθος, είναι η Παγκόσμια ημέρα της Ποίησης. Η ιστορία της ξεκινά από την Ελλάδα. Το 1997 ο ποιητής Μιχάλης Μήτρας της “συγκεκριμένης” της “οπτικής” ποίησης- πρότεινε στην Εταιρεία Συγγραφέων να γιορτάζεται η ημέρα της Ποίησης. Η Λύντια Στεφάνου, από τις γνωστές ποιητικές φωνές της Μεταπολεμικής Ποίησης, είπε ότι η πρώτη μέρα της Άνοιξης είναι η κατάλληλη για τη γιορτή της Ποίησης. Και ο Βασίλης Βασιλικός, πρέσβης στην UNESCO, πρότεινε η 21η Μαρτίου η ημέρα να κηρυχτεί η Παγκόσμια Ημέρα της Ποίησης. Στη Γενική Διάσκεψη της UNESCO, τον Οκτώβρη του 1999, η 21η Μαρτίου κηρύχτηκε η Παγκόσμια μέρα της Ποίησης. Στην Ελλάδα γιορτάστηκε για πρώτη φορά η Ημέρα Ποίησης το 1998. Συγκεκριμένα, γιορτάστηκε το 1998 στο παλιό ταχυδρομείο της πλατείας Κοτζιά σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία. Ο εορτασμός της προετοιμάστηκε με ελάχιστα έξοδα και πολλή εθελοντική δουλειά, αλλά είχε μεγάλη απήχηση.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης ,την Πέμπτη 21 Μαρτίου , προσκαλέσαμε την κ. Γκέκα Νίκη, η οποία αγαπάει την ποίηση και έχει γράψει και η ίδια πολλά ποιήματα, να μας  απαγγείλει ορισμένα από αυτά μαζί με τους μαθητές της ΣΤ1΄ τάξης!

Την ευχαριστούμε θερμά !

1.1 1   1.3   1 11   2 13   3 7   4 7   5 10

από κάτω από: ΔΡΑΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 21η ΜΑΡΤΙΟΥ- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ    

22 Μαρτίου-Παγκόσμια Ημέρα Νερού

Μαρ 202426

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νερού , η Α1, Α2, Β, Γ2 και  Δ΄τάξη συμμετείχε στο πρόγραμμα “ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ…ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ… ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΜΕΡΕΣ” , που διοργάνωσε η υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Πέλλας , η κ. Φράγκου Μπέττυ .

1 7  22 5

Στις 19 Μαρτίου 2024 , η Δ΄τάξη επισκέφτηκε το Παρθεναγωγείο , όπου σε συνεργασία με άλλες τάξεις από το 1ο και το 8ο Δημοτικό Σχολείο  αφού μίλησαν για το νερό και τη χρησιμότητά του στη συνέχεια έγραψαν  συνθήματα – μηνύματα για το νερό και ετοίμασαν  μια ομαδική αφίσα με τίτλο ” υδάτινες σκέψεις” . Αφού ολοκληρώθηκε η δράση , όλοι μαζί  και με τον Αντιδήμαρχο Παιδείας κ. Τρυψιάνη Ευάγγελο , επισκέφτηκαν το Δημαρχείο όπου και παρουσίασαν τις αφίσες που είχαν ετοιμάσει. Την πρώτη αφίσα “Η νεράιδα του ποταμού Εδεσσαίου” , την παρουσίασαν οι μαθήτριες  Δήμητρα , Μαγδαληνή και Σοφία . Τη δεύτερη αφίσα “Οι συμβουλές του Σταγονούλη” την παρουσίασαν οι μαθητές Ραφαήλ, Μαρία και Μαρίνα .

.2 10   33 1   5 6   6 4   7 5    9 5   10 3   11 5       ΝΕΡΟ 8   12 2  13 1

Στη συνέχεια η Άνθια και η Κατερίνα διάβασαν μια επιστολή  για το Δήμαρχο με σκέψεις   για το νερό , το ποτάμι   και τους Καταρράκτες  . Τέλος η Μυροφόρα διάβασε το δεκάλογο  για τον περιορισμό σπατάλης νερού. Η επίσκεψη   ολοκληρώθηκε με την υπόσχεση του Δημάρχου ότι θα υλοποιήσει τις προτάσεις μας !

Για να διαβάσετε το Δεκάλογο πατήστε εδώ

Την Τετάρτη  20-03-2024 επισκέφτηκαν το Παρθεναγωγείο οι Α2 και Γ2 τάξεις και αφού μίλησαν για το νερό ετοίμασαν τη δική τους αφίσα με τα συνθήματά τους!

7 6   8 4   9 4 12 1  20 10 2   14 1   16  23 1   22 7     4 6   1 9  2 11

Την Πέμπτη 21 Μαρτίου  οι Α1 και  Β τάξεις επισκέφτηκαν το Παρθεναγωγείο και το πάρκο των Καταρρακτών όπου και παρουσίασαν τη δική τους αφίσα για το νερό!

1 10   13 2   2 12    12 3  5 9   6 5   7 7   8 5   9 6   10 4   11 6

 

 

από κάτω από: ΔΡΑΣΕΙΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 22 Μαρτίου-Παγκόσμια Ημέρα Νερού    

6 Μαρτίου: Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο

Μαρ 202421

Ο σχολικός εκφοβισμός αποτελεί ένα σοβαρό κοινωνικό πρόβλημα που ταλαιπωρεί πολλά παιδιά, γονείς, το σχολείο, αλλά και την κοινωνία. Μπορεί να έχει σοβαρές αρνητικές συνέπειες που διαρκούν, κάποιες φορές και μη αναστρέψιμες, γι’ αυτό χρειάζεται έγκαιρη και συστηματική αντιμετώπιση.

Στην προσπάθειά μας για ένα ασφαλές σχολείο , χωρίς βία, η σχολική βιβλιοθήκη, οργάνωσε βιβλιοδράσεις ενάντια στον σχολικό εκφοβισμό . Για μια ακόμη φορά τα βιβλία αποτέλεσαν την αφόρμηση για διερεύνηση, συζήτηση και εκπαιδευτικές δράσεις για να διδάξουμε στα παιδιά την αξία της ανθρώπινης ζωής, τον σεβασμό, την αποδοχή του διαφορετικού και την ευγένεια.

Όλη την εβδομάδα , οι  τάξεις του σχολείου επισκέφτηκαν τη σχολική μας βιβλιοθήκη .

Συγκεκριμένα με την  Α1 και η Α2 , διαβάσαμε το παραμύθι « Τα χέρια δε χτυπάνε , τα χέρια αγαπάνε» και το παραμύθι  “Μίλα, μικρή καμήλα!” . Έπειτα κάναμε και μια ομαδική εργασία με τα χέρια μας .

1 3   2 5    A13   A14   A15

Με τη Β΄τάξη αφού μιλήσαμε για τις μορφές εκφοβισμού , διαβάσαμε  το βιβλίο « Από μέσα μου » του Θ. Παπαϊωάννου. Οι μαθητές και οι μαθήτριες πρότειναν τρόπους που πρέπει να συμπεριφερόμαστε στο σχολείο και όταν κάτι μας απασχολεί ή μας στεναχωρεί να το λέμε σε κάποιον και να μην το κρατάμε μέσα μας !

11 3    22 4    55       333   66 1

Με την Γ΄τάξη , διαβάσαμε το παραμύθι « Λύκε λύκε , είσαι εδώ;». Το βιβλίο  το διάβασε η μαθήτρια της Δ΄τάξης  Κατερίνα Παρίση. Στη συνέχεια οι μαθητές συνέταξαν  τον δεκάλογο με κανόνες που καλό είναι να ακολουθούμε στο σχολείο, για να είμαστε όλοι ασφαλείς .

Εάν θέλεις να διαβάσεις το δεκάλογο πάτα ΕΔΩ

2    2 8   3 4

Με την Δ΄τάξη διαβάσαμε το βιβλίο « Ο πόλεμος των λέξεων », της Μαρίας Λουιζίδου  και κάναμε αφίσες με όμορφες λέξεις που πρέπει να χρησιμοποιούμε στο σχολείο.  Σε ένα τοίχο του σχολείου κολλήσαμε  τις αφίσες για να τις διαβάζουν τα παιδιά και να αισθάνονται όλοι όμορφα και ισότιμοι στο σχολείο .

Με την Στ’  τάξη , μιλήσαμε για τις μορφές εκφοβισμού , τους τρόπους αντιμετώπισης και τι πρέπει να κάνουμε αν συμβεί σε εμάς . Τέλος με αφορμή το βιβλίο « Από μέσα μου» , συμπληρώσαμε  φύλλα εργασίας .

9 1    4 2   5 3  8 2   2 6    3 2     22 2     6 1   23

από κάτω από: ΔΡΑΣΕΙΣ, ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 6 Μαρτίου: Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο    

ΕΠΙΔΟΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ Β΄ΤΡΙΜΗΝΟΥ-ΓΙΟΡΤΗ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ

Μαρ 202420

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες

Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη  21/3/2024 και ώρα 13.15μμ -14.00μμ οι γονείς μπορείτε να παραλάβετε από τους δασκάλους τη βαθμολογία των μαθητών των Γ1΄, Γ2΄, Δ΄, Ε1΄, Ε2΄, ΣΤ1΄, ΣΤ2΄τάξεων για το Β΄ τρίμηνο, ενώ οι γονείς των μαθητών των Α1΄, Α2΄, και Β τάξεων θα ενημερωθούν προφορικά για τη σχολική επίδοση των μαθητών.

Την Παρασκευή 22/3/2024  θα πραγματοποιηθεί η σχολική γιορτή για την επέτειο της 25ης Μαρτίου. Οι μαθητές θα έρθουν στο σχολείο χωρίς τσάντες στις 9.00πμ και η γιορτή θα ξεκινήσει στις 9.15πμ και θα διαρκέσει περίπου μία-μιάμιση ώρα. Μετά το πέρας της οι μαθητές θα αποχωρήσουν από το σχολείο. Οι μαθητές των ΣΤ1 και ΣΤ2 τάξεων με τον υπεύθυνο γυμναστή και αντιπροσωπεία των εκπαιδευτικών θα μεταβούν στο Ηρώο όπου και θα παραστούν στην κατάθεση στεφάνων στις 11.20πμ.

Η Πρωϊνή Ζώνη και το Ολοήμερο Τμήμα δε θα λειτουργήσουν την Παρασκευή 22/3/2024

O σημαιοφόρος και οι παραστάτες τη Δευτέρα 25/3/2024 θα βρίσκονται στις 9.45 στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Έδεσσας  απ’ όπου με τη συνοδεία εκπαιδευτικών θα μεταβούν στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Έδεσσας για τη δοξολογία. Οι υπόλοιποι μαθητές που θα παρελάσουν, θα πάνε στον καθιερωμένο χώρο συγκέντρωσης στις 11.45πμ από όπου θα ξεκινήσει η παρέλαση.

από κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΙΔΟΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ Β΄ΤΡΙΜΗΝΟΥ-ΓΙΟΡΤΗ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ    

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΕΛΛΑΣ

Μαρ 202419

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των  Β, Γ1, Γ2 και Δ τάξεων, επισκέφθηκαν στις 15  Μαρτίου  2024 το Αρχαιολογικό Μουσείο και Αρχαιολογικό χώρο της Πέλλας.

Μαζί τους και η Ξεναγός,  η οποία τους  ξενάγησε ανά θεματική ενότητα  στα πιο σημαντικά ευρήματα της Πέλλας .Κατεβαίνοντας στον αρχαιολογικό χώρο  είδαν  τα σπουδαία ψηφιδωτά δάπεδα και την τεράστια αγορά. Τα παιδιά χάρηκαν τους άνετους χώρους και τα εκθέματα του σύγχρονου αυτού μουσείου και γύρισαν  γεμάτα  γνώσεις και εντυπώσεις!

1 6      3 5     4 4     5 5     6 3      9 3     11 4      12   13   14    7 4   2 9

από κάτω από: ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΕΛΛΑΣ    

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ “ΟΡΑΜΑ”

Μαρ 202412

Τη Δευτέρα 11 Μαρτίου  επισκέφτηκε το σχολείο μας, το Κέντρο Πρόληψης “ΟΡΑΜΑ”  και πραγματοποίησε με τους μαθητές της ΣΤ1΄ τάξης δράση με θέμα  την “Αυτοεκτίμηση”!

Άνοιγμα φωτογραφίας    Άνοιγμα φωτογραφίας       Άνοιγμα φωτογραφίας

από κάτω από: ΔΡΑΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ “ΟΡΑΜΑ”    

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ “2024”

Μαρ 20248

Και φέτος με παραδοσιακό αποκριάτικο χρώμα γιορτάσαμε την Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας.  Όπως κάθε χρόνο, ο Σύλλογος Γονέων του Δημοτικού Σχολείου   προμηθεύτηκε   σουβλάκια και πανσέτες, τα έψησε στον προαύλιο χώρο του σχολείου και τα πρόσφερε σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου. Στη συνέχεια  η διάθεση ανέβηκε με τους αποκριάτικους χαρούμενους ρυθμούς!!

Καλές Απόκριες! Και του χρόνου!!

2 7   9 2   7 2   1 4   3 3   4 3   5 4      8 3   11 2    22 3   33

από κάτω από: ΓΙΟΡΤΕΣ, ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ “2024”    

Επιμορφωτική συνάντηση – ημερίδα με τους/τις εκπαιδευτικούς Δημοτικών Σχολείων Έδεσσας

Μαρ 20247

Ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ70 Πέλλας Χριστόδουλος Φανιόπουλος σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων των Δημοτικών Σχολείων: 2ου, 5ουΈδεσσας και Αγίας Φωτεινής, διοργάνωσε επιμορφωτική συνάντηση – ημερίδα για τους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων των παραπάνω δημοτικών σχολείων. Θέμα της ημερίδας ήταν: «Σχέσεις και επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτικών και γονέων». Η επιμορφωτική συνάντηση πραγματοποιήθηκε  στην αίθουσα εκδηλώσεων του  2ου Δημοτικού Σχολείου Έδεσσας, την Τετάρτη 6 Μαρτίου,  με επιμορφωτές   τον  κ. Χ. Φανιόπουλο (Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ70) , τη  Χυδίρογλου Λεμονιά (Κοινωνική λειτουργός) και τη Σόντρα Μαρία (Ψυχολόγος).

1 2    2 3

από κάτω από: ΕΔΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιμορφωτική συνάντηση – ημερίδα με τους/τις εκπαιδευτικούς Δημοτικών Σχολείων Έδεσσας    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια

    Ιστορικό

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων