Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, το τμήμα Α2 επισκέφτηκε τη σχολική βιβλιοθήκη, όπου παρακολούθησε το ηλεκτρονικό βιβλίο Ο Έλμερ, μια ιστορία που αναδεικνύει τη σημασία της διαφορετικότητας. Μετά την αφήγηση, τα παιδιά συμμετείχαν σε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση για τη διαφορετικότητα, ανταλλάσσοντας σκέψεις και εμπειρίες. Στη συνέχεια, υπό την καθοδήγηση του υπεύθυνου της βιβλιοθήκης, κ. Αντώνη Μητσόπουλου, δημιούργησαν τους δικούς τους ξεχωριστούς και πολύχρωμους ελέφαντες, εκφράζοντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους.
Παράλληλα, με αφορμή το κεφάλαιο της Γλώσσας που αναφέρεται στο Θέατρο Σκιών, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με την παράδοση και τη μαγεία του Καραγκιόζη μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες στη βιβλιοθήκη. Μέσα από αυτές, καλλιέργησαν τη συνεργασία και την ομαδικότητα, ενώ γνώρισαν καλύτερα την αξία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.

Πρόσφατα σχόλια