Δύο μέρες πριν τα Χριστούγεννα, μαθητές και μαθήτριες της Ε’ τάξης του Σχολείου μας, άγγιξαν τις καρδιές όλων, με μια κίνηση γεμάτη ανθρωπιά και ζεστασιά, λέγοντας τα Κάλαντα στο Γηροκομείο και στο Νοσοκομείο Έδεσσας, προσφέροντας ταυτόχρονα τρόφιμα και άλλα είδη πρώτης ανάγκης, δίνοντας και ένα μήνυμα ελπίδας και συμπαράστασης σε ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.
Μέσα από αυτή την πράξη, έδειξαν ότι τα Χριστούγεννα δεν είναι μόνο στολισμοί και δώρα, αλλά μια ευκαιρία να δώσουμε νόημα στη λέξη «ανθρωπιά». Έδειξαν ότι η πραγματική χαρά βρίσκεται στη μοιρασιά, στο νοιάξιμο, στη φροντίδα και στην ανιδιοτέλεια.
Αυτή η πρωτοβουλία μας γεμίζει συγκίνηση και περηφάνια. Σε έναν κόσμο που συχνά μοιάζει να ξεχνά την αξία της προσφοράς, οι μαθητές μας μάς θύμισαν πως μια μικρή αλλά πολύτιμη κίνηση μπορεί να αλλάξει τη μέρα, ίσως και τη ζωή, ενός ανθρώπου.
Ευχαριστούμε τους μαθητές μας που με την ευαισθησία και τη γενναιοδωρία τους έγιναν το πιο φωτεινό παράδειγμα για όλους μας. Μαζί τους, το πνεύμα των Χριστουγέννων αποκτά το αληθινό του νόημα.
Συγχαρητήρια και στην εκπαιδευτικό κ. Βλαδίκα Κατερίνα για τα υπέροχα γλυκά που έφτιαξε ,με τους μαθητές και τις μαθήτριες του ολοήμερου.
Καλά Χριστούγεννα!

Πρόσφατα σχόλια