Αρχείο κατηγορίας: Δράσεις
“ΗΜΕΡΕΣ ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ”
Σε πλαίσιο εορτασμού του θεσμού “ΗΜΕΡΕΣ ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ” του Δήμου Παπάγου-Χολαργού και με κεντρικό άξονα για φέτος, το ρητό του Περικλή για το πολίτευμα της Δημοκρατίας : «Και καλείται το πολίτευμά μας Δημοκρατία, γιατί η κυβέρνηση της πόλης δεν βρίσκεται στα χέρια των ολίγων, βρίσκεται στα χέρια των πολλών», μαθητές και μαθήτριες της Ε ‘τάξης του σχολείου μας, με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Εικαστικών κ. Βένερη Εριφύλης, πήραν μέρος στην έκθεση ζωγραφικής , εκθέτοντας τα έργα τους στην εβδομαδιαία έκθεση ζωγραφικής στο φουαγιέ του αμφιθεάτρου “Μίκης Θεοδωράκης” .
“Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής”
“ΑΡΧΕΛΩΝ” : ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ
Τη Δευτέρα 6 Οκτωβρίου οι μαθητές/-τριες της Β’ και Γ΄τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν την πρώτη του εκπαιδευτική εκδρομή στο Κέντρο Διάσωσης θαλάσσιων χελωνών “ΑΡΧΕΛΩΝ” στη Γλυφάδα. Ενημερώθηκαν για την εξέλιξη του είδους της θαλάσσιας χελώνας , τους κινδύνους που το απειλούν αλλά και για τη φροντίδα που λαμβάνει στο κέντρο. Έμαθαν επίσης πως χάρη στο σημαντικό έργο του “ΑΡΧΕΛΩΝΑ” η χελώνα Caretta caretta δεν συνιστά πλέον απειλούμενο είδος αλλά χαρακτηρίζεται από τον Κόκκινο Κατάλογο των Απειλούμενων Ειδών της Ελλάδας ως «χαμηλού κινδύνου».
ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ ΠΑΠΑΓΟΥ
“Ήρθε βοριάς, ήρθε νοτιάς!”
Στο κατάμεστο Κηποθέατρο Παπάγου πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης του σχολικού έτους 2024-2025 των 2ου & 3ου Δημοτικών Σχολείων Χολαργού.
Μια γιορτή εμπνευσμένη από το έργο του μεγάλου Έλληνα συνθέτη Μάνο Χατζηδάκη που που ετοίμασαν οι εκπαιδευτικοί μας, οι μαθητές και τις μαθήτριές μας με πολλή αγάπη.
Μας τίμησαν με την παρουσία τους,
- ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Π.Ε. Β΄Αθήνας κ. Χ. Μπαμπαρούτσης
- η Σύμβουλος Εκπαίδευσης κ. Α. Μπαστέα
- οι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Παπάγου Χολαργού: κ. Μ. Αθανασάκου- Μουντάκη, κ. Κ. Λινάκης και η κ. Γ. Παγώνη.
- η Διευθύντρια του 2ου Γυμνασίου Χολαργού κ. Σ. Μαραβέλια και ο Υποδιευθυντής του 2ου Γυμνασίου Χολαργού κ. Ν. Νικητόπουλος.
- οι γονείς των μαθητών και μαθητριών μας
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς !!!
Σας ευχαριστούμε από καρδιάς όλους και όλες που ήσασταν μαζί μας !!!!
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Συγχαρητήρια στην θεατρολόγο μας την κ. Σπυριδούλα Μπιρπίλη για τη μοναδική εμπειρία των μαθητών/τριών στης Γ΄ τάξης του σχολείου μας!
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΤΕΛΕΤΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΒΡΑΒΕΙΩΝ
Ο Τομέας Νεότητας του ΕΕΣ διοργάνωσε, όπως κάθε χρόνο, Πανελλήνιους διαγωνισμούς ζωγραφικής με θέματα που αγγίζουν τις παιδικές ψυχές και έχουν στόχο την ευαισθητοποίηση αλλά και την ευγενή άμιλλα. Το σχολείο μας συμμετείχε στον διαγωνισμό. Συγχαρητήρια στους μαθητές/τριες που συμμετείχαν καθώς και στη μαθήτρια της Ε΄ τάξης που διακρίθηκε το έργο της!
























