Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, την Πέμπτη 2 Απριλίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’, Β’ και Γ’ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν με χαρά στην πανελλήνια δράση φιλαναγνωσίας «Διαβάζουμε μαζί». https://padlet.com/kypselilibrary/padlet-je5g50qlyhjek1wk?fbclid=IwY2xjawQ7uwpleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEeQ0kcMvaBikl1bH2H9FJL1df1Sw_5mZ71GtFz2If49Bjhs7c1idvmGV35lZw_aem_6MoMmQvB-QffRnXha2S_3w
Η δράση αυτή, που πραγματοποιείται ταυτόχρονα σε σχολεία σε όλη την Ελλάδα, αναδεικνύει τη δύναμη της ανάγνωσης και τη χαρά που προσφέρει όταν τη μοιραζόμαστε. Οι μαθητές ταξίδεψαν στον κόσμο των βιβλίων μέσα από την ανάγνωση αγαπημένων ιστοριών, καλλιεργώντας τη φαντασία, τη δημιουργικότητα και την αγάπη για το διάβασμα.
Το «μαζί» έγινε πράξη, καθώς τα παιδιά μοιράστηκαν εμπειρίες, συναισθήματα και ιδέες, ανακαλύπτοντας πως ένα βιβλίο μπορεί να ενώσει, να εμπνεύσει και να ανοίξει νέους δρόμους γνώσης. Μια όμορφη δράση που μας υπενθύμισε ότι το βιβλίο είναι ένας πολύτιμος φίλος για μικρούς και μεγάλους!

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β ‘ τάξης μετατρέψαν την τάξη τους σε studio και δημιούργησαν το δικό τους podcast. Ακούστε το :






















