Το πιο διαδεδομένο έθιμο για το Σάββατο του Λαζάρου είναι τα «κάλαντα του Λαζάρου». Μαθητές και μαθήτριες του Ολοήμερου στόλισαν μικρά καλαθάκια με λουλούδια και βγήκαν στη γειτονιά για να αναγγείλουν τη χαρμόσυνη εορτή.
Με αφορμή την Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας
/ 4η Απριλίου, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας εκπαιδευτική δράση ενημέρωσης-ευαισθητοποίησης των μαθητών/τριών με θέμα: “Πρώτες Βοήθειες σε Σκύλους” του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, από τον υπεύθυνο κ. Γεώργιο Κουρτέση, MSc, Διευθυντή Σχολής -προπονητή-Αυτοδυτών και Ναυαγοσωστών.
Την Τετάρτη 3 Απριλίου στο Αμφιθέατρο ” Μίκης Θεοδωράκης” πραγματοποιήθηκε “Αφιέρωμα, 80 χρόνια από τον θάνατο του Κωστή Παλαμά “, στο πλαίσιο Πολιτιστικών εκδηλώσεων του Δήμου Παπάγου Χολαργού με συμμετοχή της Λέσχης Ανάγνωσης ¨Λογοτεχνική Συντροφιά”.
Την εκδήλωση πλαισίωσαν οι χορωδίες των 2ου & 3ου Δημοτικών Σχολείων Χολαργού και 2ου Γυμνασίου Χολαργού.
Ακολούθησε παρουσίαση εργασιών των μαθητών/τριών και μαθητές/τριες της ΣΤ’ τάξης έλαβαν τιμητικές βραβεύσεις για τα έργα που δημιούργησαν σε μαθήματα δημιουργικής γραφής!
Παγκόσμια ημέρα ποίησης και μέσα από τη σχολική γιορτή για τον εορτασμό της Επετείου της 25ης Μαρτίου 1821, από τους μαθητές/τριες της Δ΄ τάξης του σχολείου μας, τιμάται ο Διονύσιος Σολωμός. Ο Εθνικός μας ποιητής που ανέδειξε τη δημοτική γλώσσα σε όργανο υψηλού στοχασμού και που η προσήλωσή του στην ιδέα της Ελλάδας και της ελευθερίας εξακολουθεί να μας συγκινεί!
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές/τριες της Δ΄ τάξης του σχολείου μας, καθώς και στους /στις εκπαιδευτικούς που συνεργάστηκαν για τη γιορτή!
Η Ακρόπολη αποτελεί για αιώνες ένα από τα σημαντικότερα αρχαία μνημεία
του Δυτικού κόσμου. Τα μνημεία της που είναι από Πεντελικό μάρμαρο
έχουν μια ολόλευκη λάμψη στον ήλιο του μεσημεριού και σταδιακά παίρνουν
μια χρυσή απόχρωση, καθώς ο ήλιος βυθίζεται πίσω από το όρος Αιγάλεω,
ενώ το βράδυ στέκεται άψογα φωτισμένη πάνω από την πόλη της Αθήνας και
την διακοσμεί με τον καλύτερο τρόπο. Από όπου κι αν την κοιτάξετε,
έχει μια διαφορετική οπτική ομορφιά να παρουσιάσει. Οι μαθητές/τριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης επισκέφθηκαν την Ακρόπολή μας!