ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ 2ο ΠΕΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΙΟΥ
Στο παρακάτω αρχείο μπορείτε να δείτε τον κατάλογο των υποψήφιων μαθητών και μαθητριών οι οποίοι έχουν αιτηθεί την εισαγωγή τους στο σχολείο μας. Δεν αναρτώνται τα προσωπικά στοιχεία των υποψηφίων, γίνεται αναφορά μόνο στον κωδικό της αίτησης και στις στήλες των ειδικών κατηγοριών.
Σας ενημερώνουμε ότι η δημόσια ηλεκτρονική κλήρωση για την εισαγωγή των μαθητών/τριών στα Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.) θα διενεργηθεί την Παρασκευή 2 Μαΐου 2025.
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΜΑΓΕΙΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ: Γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου!
Δράση του Δ2 για την ημέρα βιβλίου
ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑΤΑ
Με τα “Χελιδονίσματα” τα ανοιξιάτικα κάλαντα, μια συνήθεια που διατηρείται ζωντανή από τα αρχαία χρόνια για το καλωσόρισμα της αναγέννησης της φύσης που σηματοδοτείται με τον ερχομό των χελιδονιών, ξεκίνησε η ημέρα μας. Οι μελωδικές φωνές των παιδιών της Α τάξης μας μετέδωσαν χαρά και αισιοδοξία! Ευχαριστούμε παιδιά και κ. Ευγενία Μουστρίδη για το όμορφο “καλημέρα”![]()
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Από 24/3 έως και τις 7/4, οι αιτήσεις για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία, στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία και στα Πειραματικά Σχολεία
Από Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025 αρχίζει η υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων, από τον ο/η γονέα ή κηδεμόνα ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια των μαθητών/τριών, στο Πληροφοριακό Σύστημα Αιτήσεων Εισαγωγής (Π.Σ.Α.Ε.) για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια), Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια), Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια) και Πειραματικά Σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια).
Η υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων θα γίνεται στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://depps.eservices.minedu.gov.gr/
ο οποίος και θα παραμείνει ανοιχτός για την υποβολή των αιτήσεων έως και τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025 και ώρα 13:00.
Επίσης, στον σύνδεσμο βρίσκονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν στις διαδικασίες εισαγωγής στα Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ., Π.Ε.Σ. και ΠΕΙ.Σ. καθώς και αναλυτικές οδηγίες για τη διαδικασία υποβολής των αιτήσεων.
Ο/Η γονέας ή ο/η κηδεμόνας ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια των μαθητών/τριών κατά την υποβολή της αίτησής του/της, μπορεί να συμπληρώνει το κινητό του/της τηλέφωνο, στο οποίο θα λάβει ενημερωτικό γραπτά μήνυμα (SMS) για τα αποτελέσματα της κλήρωσης των ΠΕΙ.Σ. (1 μήνυμα).
Υπενθυμίζεται ότι:
- η ημερομηνία διεξαγωγής της δημόσιας κλήρωσης για εισαγωγή στα Πειραματικά Σχολεία και της απόδοσης του τυχαίου αριθμού προτεραιότητας, για τη ρύθμιση των ισοβαθμιών στα Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ. και Π.Ε.Σ., είναι η Παρασκευή 2 Μαΐου 2025. Πληροφορίες παρέχονται στην ιστοσελίδα: https://depps.minedu.gov.gr/
Το Πληροφοριακό Σύστημα Αιτήσεων Εισαγωγής (Π.Σ.Α.Ε.) λειτουργεί με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Ο σχεδιασμός, η υλοποίηση, η διαχείριση, η λειτουργία και η εφαρμογή του λογισμικού της ηλεκτρονικής κληρωτίδας του καθώς και του λογισμικού για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων για κάθε Πειραματικό Σχολείο έχει αναπτυχθεί από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.) – «Διόφαντος».
Η Υπουργική Απόφαση ΕΔΩ
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚ
α) Στην περίπτωση που ο/η μαθητής/τρια ανήκει στην κατηγορία των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Ανάλογα με την ομάδα που ανήκει ο/η υποψήφιος/α αναρτώνται κατά περίπτωση Ιατρικές γνωματεύσεις ή Γνωματεύσεις από αρμόδια Κέντρα ή γνωματεύσεις από Αρμόδιες Επιτροπές (βλέπε άρθρο 19 της Υπουργικής Απόφασης)
β) Στην περίπτωση που ο/η μαθητής/τρια είναι υποψήφιος/α για ΠΕΙ.Σ. και ανήκει στην ειδική κατηγορία που εισάγεται με το 20% των εισακτέων αναρτά τα κάτωθι δικαιολογητικά που αποδεικνύουν την ένταξη σε ειδική κατηγορία για την κλήρωση Πειραματικών σχολείων:
i) την τυχόν ύπαρξη ταυτόχρονης αίτησης για δίδυμο ή τρίδυμο αδελφό/αδελφή ή υιοθετημένο/η αδελφό/αδελφή που έχουν γεννηθεί το ίδιο έτος, όπως βεβαιώνεται από πρόσφατο πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης,
ii) την τυχόν ύπαρξη αδελφού/αδελφής που φοιτά ήδη στο ίδιο σχολείο ή στα τυχόν συνδεδεμένα σχολεία και ο οποίος/η οποία δεν φοιτά στην τάξη αποφοίτησης της ανώτερης βαθμίδας συνδεδεμένων σχολείων, όπως προκύπτει από πρόσφατη βεβαίωση από το σχολείο φοίτησης του/της μαθητή/τριας,
iii) το εάν ο γονέας/κηδεμόνας/έχων- έχουσα την επιμέλεια του/της μαθητή/τριας, υπηρετεί με θητεία στο επιλεγμένο σχολείο ή τυχόν συνδεδεμένο με αυτό σχολείο, όπως προκύπτει από πρόσφατη βεβαίωση υπηρέτησης με θητεία στον φορέα.
Άλλα συνοδευτικά έγγραφα που μπορεί να υποστηρίζουν την αίτησή σας
Μπορείτε να αποθηκεύσετε την αίτηση προσωρινά και να την υποβάλλετε εντός της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων που προβλέπεται από την διαδικασία.
Εφόσον δεν υποβάλλετε την αίτησή σας και παραμείνει προσωρινά αποθηκευμένη, τότε μετά την πάροδο της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων, απορρίπτεται αυτόματα.
Δ. Διάφορα ζητήματα
1. Τι κάνω εάν θέλω να διορθώσω τα στοιχεία επικοινωνίας μου;
Τα στοιχεία επικοινωνίας που έχουν δηλωθεί στην αίτηση, εφόσον δεν ήταν ήδη δηλωμένα στο ΕΜΕπ (Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας Πολιτών) και έχουν επιβεβαιωθεί με τη λήψη OTP (κωδικός μιας χρήσης), ΔΕΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ.
2. Τι κάνω εάν διαπιστωθούν προβλήματα στην ταυτοποίηση στοιχείων;
Η εφαρμογή αντλεί τα στοιχεία από διάφορα Μητρώα. Πιθανά λάθη σε καταχωρίσεις στο Μητρώο Πολιτών ή μη ενημερωμένη οικογενειακή μερίδα (πχ τέλεση γάμου, απώλειες κ.λπ.) επιστρέφουν στην εφαρμογή ελλιπή ή λανθασμένα στοιχεία. Θα πρέπει να απευθυνθείτε στις αρμόδιες υπηρεσίες και τυχόν διορθώσεις θα είναι διαθέσιμες στην εφαρμογή τουλάχιστον 6 (έξι) ώρες μετά.
Τι σημαίνει “Φυσικώς αδύνατος” μαθητής και τι δικαιολογητικά απαιτούνται;
Ως υποψήφιοι/ες με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ορίζονται οι μαθητές/τριες που αναφέρονται στο άρθρο 3 του ν. 3699/2008 (Α ́ 199) και υπάγονται σε μία (1) από τις παρακάτω δυο (2) ομάδες:
α) ΟΜΑΔΑ Α: αα) είναι τυφλοί, σύμφωνα με τον ν. 1904/1951 (Α ́ 212) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον εξήντα εφτά τοις εκατό (67%) ή είναι αμβλύωπες με ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον εξήντα εφτά τοις εκατό (67%), αβ) έχουν κινητική αναπηρία τουλάχιστον εξήντα εφτά τοις εκατό (67%) μόνιμη ή προσωρινή που συνδέεται με τα άνω άκρα, αγ) πάσχουν από σπαστικότητα των άνω άκρων, αδ) πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή, αε) παρουσιάζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία.
β) ΟΜΑΔΑ Β: βα) είναι όσοι έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) με ποσοστό αναπηρίας εξήντα εφτά τοις εκατό (67%) και πάνω, ββ) είναι όσοι εμφανίζουν προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία, τραυλισμός), βγ) είναι όσοι παρουσιάζουν προβλήματα επιληψίας, βδ) είναι όσοι παρουσιάζουν διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού, βε) οι μαθητές με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή λόγω ενδοοικογενειακής βίας, σύμφωνα με την υπό στοιχεία 11586/Γ6/28.1.2011 απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων (Β ́ 262).
Εκτός των παραπάνω περιπτώσεων κανένας/καμία άλλος/η υποψήφιος/α δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως μαθητής/τρια με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για συμμετοχή σε εξετάσεις εισαγωγής σε Πρότυπο Σχολείο, Δημόσιο Ωνάσειο Σχολείο και σε Πρότυπο Εκκλησιαστικό Σχολείο.
Αν ο/η μαθητής/τρια ανήκει σε μια από τις παραπάνω ομάδες πρέπει να επιλέξετε το αντίστοιχο checkbox και να επισυνάψετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά που αποδεικνύουν την κατάστασή του.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΔΡΑΣΗ “ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ … ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ”
ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού (6 Μαρτίου) με τους μαθητές της Στ’ τάξης στο μάθημα των γερμανικών, μιλήσαμε για το πόσο σημαντικό είναι να νιώθουμε ασφαλείς, να δείχνουμε σεβασμό, αγάπη και κατανόηση σε όλους, να προσφέρουμε τη βοήθεια μας σε όποιον τη χρειάζεται καθώς και το πόσο σημαντικό είναι να έχουμε πάντα ως στόχο τη Φιλία.
Η Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού τιμάται κάθε χρόνο στις 6 Μαρτίου στην Ελλάδα. Σκοπός της ημέρας αυτής είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προώθηση δράσεων για την πρόληψη και την αντιμετώπιση του φαινομένου της σχολικής βίας και του εκφοβισμού (bullying).Η σχολική βία είναι ένα σοβαρό κοινωνικό ζήτημα που χρειάζεται δράση από όλους μας. Μαζί μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα ασφαλές και υγιές σχολικό περιβάλλον!
Με το τραγούδι του Παντελή Θαλασσινού που απέδωσαν τα παιδιά του Δ2 στη νοηματική προσπαθήσαμε να μοιραστούμε το μήνυμα της αποδοχής, της αλληλεγγύης, της αγάπης. Συγχαρητήρια παιδιά και κυρία Μαρία Κοκόρη!! Μας συγκινήσατε!!
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-2026
Μπορείτε να ενημερωθείτε για τη νομοθεσία και τις διαδικασίες εγγραφής στα παρακάτω αρχεία:
PANCAKE DAY
ΑΣΚΗΣΗ ΣΕΙΣΜΙΚΗΣ ΔΟΝΗΣΗΣ
Η άσκηση αντιμετώπισης σεισμικής δόνησης σε ένα σχολείο είναι απαραίτητη για την εκπαίδευση μαθητών και προσωπικού, ώστε να γνωρίζουν πώς να αντιδράσουν με ασφάλεια σε περίπτωση σεισμού. Ακολουθήθηκαν τα παρακάτω βήματα:
1. Προετοιμασία πριν την άσκηση
- Ενημέρωση:
- Ενημέρωση μαθητών, δασκάλων και προσωπικού για την ημέρα και ώρα της άσκησης.
- Διδασκαλία των βασικών κανόνων προστασίας κατά τη διάρκεια σεισμού (π.χ. “Σκύψε, Κάλυψε, Κρατήσου”).
- Διαμόρφωση σχεδίου διαφυγής:
- Δημιουργία και ανάρτηση διαγραμμάτων διαφυγής στις αίθουσες και στους κοινόχρηστους χώρους.
- Ορισμός ασφαλών εξωτερικών χώρων συγκέντρωσης.
- Ρόλοι και ευθύνες:
- Καθορισμός υπευθύνων (π.χ. δάσκαλοι, προσωπικό) για την καθοδήγηση των μαθητών.
- Ενημέρωση του προσωπικού για το πώς να βοηθήσουν μαθητές με ειδικές ανάγκες.
2. Κατά τη διάρκεια της άσκησης
- Έναρξη άσκησης:
- Χρήση προσομοιωμένου ήχου σεισμού (π.χ. αναγγελία από μεγάφωνα ή ήχος συναγερμού).
- Εκτέλεση του συνθήματος “Σκύψε, Κάλυψε, Κρατήσου” κάτω από τα θρανία τους από τους μαθητές.
- Εκκένωση:
- Εκκένωση των αιθουσών από τους μαθητές μετά το πέρας της “δόνησης”, ακολουθώντας τον χάρτη διαφυγής.
- Διαβεβαίωση από τους δασκάλους ότι κανείς δεν έχει μείνει πίσω.
- Συγκέντρωση:
- Συγκέντρωση όλων σε εξωτερικό ασφαλή χώρο.
- Έλεγχος από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς ότι όλοι οι μαθητές είναι παρόντες.
3. Μετά την άσκηση
- Ανασκόπηση:
- Συζήτηση με τους μαθητές και το προσωπικό τι πήγε καλά και τι χρειάζεται βελτίωση.
- Συζήτηση με τους μαθητές και το προσωπικό τι πήγε καλά και τι χρειάζεται βελτίωση.
- Αρχική
- Ιστορική αναδρομή
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ-ΟΜΙΛΩΝ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ-ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΥΣ 2024-2025
- ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΓΙΑ ΟΜΙΛΟΥΣ/ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ/ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
- ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
- Σχολικό έτος 2023-2024: Εκπαιδευτικό Προσωπικό
- Σχολικός κανονισμός
- Στοιχεία επικοινωνίας
- Ωρολόγιο Πρόγραμμα Σχολικού έτους 2023-2024
- Α1΄ΤΑΞΗ
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΑΛΛΙΚΑ
- 3D_DeSI Erasmus 2023-2024
- ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
- ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΔΡΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΥΛΙΚΕΙΟ
- ΟΜΙΛΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
- ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 2016-2017
- ΕΟΡΤΕΣ – ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΠΕΤΕΙΟΙ 2024-2025
- ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
- STEAM 2017-2018
- ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΠΕΤΕΙΟΙ – ΕΟΡΤΕΣ 2025-2026
- STEAM 2018-2019
- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ
- Steamed Chain Reaction
- COMENIUS CITIZENSHIP
- ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ – ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ
- ΟΜΙΛΟΣ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ / ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2024-2025
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ / ΓΑΛΛΙΚΑ: ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2024-2025
- ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 2024-2025
- E-Twinning
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ – ΦΕΣΤΙΒΑΛ
- 3D-ReMath
- ΟΜΙΛΟΣ “ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΚΛΩΣΤΗ ΣΤΟ ΧΕΡΙ!”
- Erasmus+”3D4CE”
- Πιλοτικός Γύρος Εκπαίδευσης Μαθητών
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ – ΑΓΓΛΙΚΑ
- ΟΜΙΛΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
- Α2΄ ΤΑΞΗ
- Β΄ ΤΑΞΗ
- Γ΄ ΤΑΞΗ
- Δ1΄ ΤΑΞΗ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΔΡΑΣΗ: “ΜΥΘΟΣ Ή ΓΕΓΟΝΟΣ; ΦΑΝΤΑΣΙΑ Ή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ;”
- Ε΄ ΤΑΞΗ
- ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
- ΣΤ΄ ΤΑΞΗ
- ΟΜΙΛΟΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ – podcast – ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ
- ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 2025-2026




























































































Πρόσφατα σχόλια