Αγαπητοί γονείς,
την Τετάρτη 01 Απριλίου, το σχολείο μας θα εκκλησιάσει τους μαθητές όλων των τάξεων λόγω των εορτών. Όσοι από τους μαθητές το επιθυμούν, μπορούν να κοινωνήσουν.
Η διευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας σας εύχονται Καλό Πάσχα.