Ανακοίνωση για εκκλησιασμό

Αγαπητοί γονείς,

την Τετάρτη 01 Απριλίου, το σχολείο μας θα εκκλησιάσει τους μαθητές όλων των τάξεων λόγω των εορτών. Όσοι από τους μαθητές το επιθυμούν, μπορούν να κοινωνήσουν.

Η διευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας σας εύχονται Καλό Πάσχα.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση