Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε ότι η Διεύθυνση Κοινωνικής Μέριμνας του Δήμου Χαλανδρίου στο πλαίσιο της προάσπισης της Δημόσιας Υγείας θα διενεργήσει αντιφυματικό εμβολιασμό των μαθητών των Α’ και Στ’ τάξεων όλων των δημοτικών σχολείων του δήμου μας.
Το πρόγραμμα θα εφαρμοστεί με κλιμάκιο Επαγγελματιών Υγείας του Δήμου (Παιδιάτρους, Επισκέπτες Υγείας, Νοσηλευτές) και εθελοντών σε συνεργασία με την Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφέρειας Αττικής.
Η δοκιμασία ελέγχου φυματίωσης (Mantoux) θα γίνει μόνο στα παιδιά των οποίων οι γονείς θα δεχθούν να γίνει και το εμβόλιο BCG (εμβόλιο φυματίωσης). Όσοι το επιθυμείτε θα πρέπει να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο (το οποίο έχει δοθεί στα παιδιά των Α & ΣΤ τάξεων) ενυπόγραφα έως τις 04/02/2015.
Από τη διεύθυνση του σχολείου
Γιαννούλα Μούρκου