Οι μαθητές της Ε’ τάξης, καθόλη τη διάρκεια του μήνα της αγάπης, αντάλλασσαν μυστικά μηνύματα “αγάπης”, για να ενισχύσουν ο ένας τον άλλον! Κάθε μέρα ένα μήνυμα περίμενε τους μαθητές και τη δασκάλα του Ε’2 στον προσωπικό τους φάκελο.
Σκοπός;… Ένα μήνυμα να τους κάνει να χαμογελάσουν, να χαρούν και να αγαπήσουν τον εαυτό τους κάθε μέρα και λίγο περισσότερο!!
Η αγάπη όταν μοιράζεται, πολλαπλασιάζεται!!
Κατηγορία: Μαθητές Σελίδα 5 από 7
Στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος “Aπό την ελληνική Μυθολογία στις διαστημικές αποστολές τής NASA”, που υλοποιείται από τα Αρσάκεια-Τοσίτσεια Σχολεία σε συνεργασία με σχολεία από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Ακολουθούν κάποια κουίζ που δημιούργησαν οι ομάδες….
Σήμερα στην τάξη μας συνέβη κάτι μαγικό! Ένα μικρό κουζινοξωτικό, ο διάσημος Άνω-Κάτω, μας ψιθύρισε τη μυστική συνταγή του… και φυσικά, δεν χάσαμε ευκαιρία! Βάλαμε γάντια στα χεράκια μας, και ανακατέψαμε τα υλικά με πολλή χαρά.
Το αποτέλεσμα; Πεντανόστιμες τρουφοπαλίτσες γεμάτες φιλία και δημιουργία!
Οι μαθητές του Ε2, αφού πρώτα μελέτησαν διάφορα Κόμικς και συγκεκριμένα τον τρόπο που αυτά φτιάχνονται, έπιασαν τα μολύβια τους και δημιούργησαν απίστευτες ιστορίες!
Δουλεύοντας ομαδικά, συμπλήρωσαν σε πρώτο στάδιο έτοιμες εικόνες κόμικς ενώ σε δεύτερο, έφτιαξαν εξ ολοκλήρου τα δικά τους!! Συζήτησαν με την ομάδα τους την κεντρική ιδέα του κόμικ τους, έκαναν σκίτσα, βάλανε χρώματα, έγραψαν τους διαλόγους και….. voilà!
Ένας πανέμορφος, πολύχρωμος τοίχος γεμάτος Κομικς κοσμεί πλέον το σχολείο μας!
Καλή ανάγνωση!
Ακούσατε-Ακούσατε!!
Το 1ο τεύχος του “Περιοδικού Μόδας Ιπποδρομιών” της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας είναι γεγονός!!
Οι μαθητές της Ε’ τάξης έβαλαν τη φαντασία τους να δουλέψει, πήραν τα μολύβια τους, σχεδίασαν, χρωμάτισαν κι έτσι, ετοιμάστηκε το 1ο Περιοδικό Μόδας!!
Στο περιοδικό αυτό θα βρείτε πολλές και διαφορετικές προτάσεις στολών των Δήμων που συμμετείχαν στις Ιπποδρομίες της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας!
Ένα περιοδικό γεμάτο χρώματα, ιδέες και “προωθητικές” διαφημίσεις των στολών… Αυτό το περιοδικό θα γίνει ανάρπαστο!!!!
Καλή Ανάγνωση!!!
Οι μαθητές της Ε’ τάξης, στα πλαίσια του κεφαλαίου “Θερμότητα” της Φυσικής, έμαθαν για την Τήξη και την Πήξη με τον πιο γλυκό και γευστικό τρόπο!!
Η κουβερτούρα από τη στέρεη μορφή της μετατράπηκε σε ρευστή γευστική σοκολάτα… ό,τι πρέπει δηλαδή, για να βουτήξουν τα μπισκότα τους!!! Έτσι, είδαν πώς το φαινόμενο της Τήξης εφαρμόζεται στην πράξη στην καθημερινή μας ζωή!
Έπειτα, η υγρή σοκολάτα μετατράπηκε πάλι σε στέρεη φτιάχνοντας γευστικά σοκολατάκια!
Οι μαθητές της Ε’ τάξης στα πλαίσια των εορταστικών εκδηλώσεων του σχολείου μας, έφτιαξαν “Μελομακάρονα”! Γεμάτοι όρεξη και χαρά, σήκωσαν μανίκια, συνεργάστηκαν όλοι μαζί κι έπιασαν δουλειά με έναν και μοναδικό στόχο……να γεμίσει το σχολείο μας με όμορφες μυρωδιές κι όπως φάνηκε τα κατάφεραν!!
Καλές γιορτές
από τους μαθητές του Ε2!
Οι μαθητές της τάξης Δ2 δημιούργησαν την εφημερίδα τους. Ακολουθεί το 1ο τεύχος
Οι μαθητές της Ε’ τάξης του σχολείου μας την προηγούμενη βδομάδα, στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής “Πεπτικό σύστημα, Ισορροπημένη Διατροφή” έφαγαν το πρωινό τους στην Τραπεζαρία όλοι μαζί. Συζήτησαν για τα οφέλη της ισορροπημένης διατροφής, τα στοιχεία που μας προσφέρει η κάθε τροφή, καθώς και τη σπουδαιότητα του πρωινού, τόσο για τους μικρούς όσο και για τους μεγάλους!
Απόλαυσαν φρεσκοστιμμένους χυμούς, τσάι που έφτιαξαν οι ίδιοι, τοστάκια με τυρί, αυγά , ποικιλία φρούτων από τους κήπους τους, γιαούρτι, γάλα, μέλι ή μαρμελάδα σπιτική και άλλα πολλά!











































































