Με αφορμή την 25η επέτειο της ευρωπαϊκής ημέρας γλωσσών, οι τάξεις Γ , Δ και Ε Δημοτικού δημιούργησαν αφίσα με θέμα « Οι γλώσσες ανοίγουν την καρδιά και το μυαλό».
Κατηγορία: Μαθητές Σελίδα 4 από 7
Στο πλαίσιο του κεφαλαίου «Του κόσμου το ψωμί», πραγματοποιήσαμε μια επίσκεψη στον φούρνο της γειτονιάς μας. Η φουρνάρισσα μας υποδέχτηκε με χαμόγελο και προθυμία να μας ξεναγήσει στον χώρο.
Τα παιδιά της Γ’ τάξης συμμετείχαν σε ένα όμορφο project με θέμα τα ζώα του δάσους, τα κατοικίδια ζώα και τα ζώα της θάλασσας. Αναζήτησαν πληροφορίες και δημιούργησαν πολύχρωμες αφίσες με κείμενα, εικόνες και ζωγραφιές. Τα παιδιά βρήκαν πληροφορίες για ζώα της θάλασσας και του γλυκού νερού. Έμαθαν τι τρώνε και πώς προστατεύονται. Έγραψαν, ζωγράφισαν και παρουσίασαν με χαρά όσα ανακάλυψαν!
Οι μαθητές της τάξης Δ1 δημιούργησαν την εφημερίδα τους με ενδιαφέροντα θέματα.
Η Ε’ τάξη του σχολείου μας, στα πλαίσια του μαθήματος της Κ.Π.Α., λίγο πριν το Πάσχα, επισκέφτηκε τις υπηρεσίες του Ληξιαρχείου και του Δηματολογίου του Δήμου Ασπροπύργου. Τα παιδιά μάθανε για τις λειτουργίες αυτών των υπηρεσιών του Δήμου, μπήκαν στη θέση των υπαλλήλων, εκτύπωσαν, σφράγισαν κι εξυπηρέτησαν τους συμπολίτες τους. Αυτή η βιωματική εμπειρία τους έφερε πιο κοντά στην κοινωνία και τους βοήθησε να κατανοήσουν έννοιες και υπηρεσίες που είχαν διαβάσει μόνο στο βιβλίο τους.
Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμο Ασπροπύργου συνολικά, καθώς και προσωπικά τον Δήμαρχο, που χαιρέτησε τους μαθητές μας και τους πρόσφερε κεράσματα, την κ. Τσίγκου, που με μεγάλο ενθουσιασμό μας δέχτηκε στο Τμήμα της, καθώς κι όλους τους υπαλλήλους που μας βοήθησαν κι υπομονετικά έλυσαν όλες τις απορίες των μαθητών μας.
Τιμώντας τα έθιμά της χώρας μας, οι μαθητές της Ε’ τάξης έφτιαξαν χωρισμένοι σε ομάδες την κυρά Σαρακοστή! Πήραν αλεύρι, αλάτι και νερό, έβαλαν τα γάντια τους κι άρχισαν το ανακάτεμα… Έπειτα, με προσοχή έκοψαν όλα τα τμήματα της κυρά Σαρακοστής, τα ένωσαν κι έβαλαν τη φαντασία τους να δουλέψει για να τη στολίσουν. Συνεργάστηκαν, έπαιξαν κι ανέπτυξαν πολλές δεξιότητες που θα τους φανούν χρήσιμες στο μέλλον!!
Καλή Σαρακοστή!!
Την κυρά Σαρακοστή
που “ναι έθιμο παλιό
οι γιαγιάδες μας τη φτιάχναν”
με αλεύρι και νερό.
Για στολίδι της φορούσαν
στο κεφάλι ένα σταυρό
μα το στόμα της ξεχνούσαν
γιατί νήστευε καιρό.
Και τις μέρες τις μετρούσαν
με τα πόδια της τα επτά
κόβαν ένα τη βδομάδα
μέχρι να “ρθει η Πασχαλιά.











































