Οι μαθητές της Γ’ τάξης δημιούργησαν ένα ηχητικό απόσπασμα με συνθήματα από την επέτειο του Πολυτεχνείου.
Κατηγορία: Μαθητές Σελίδα 6 από 7
Οι μαθητές της Γ’ τάξης στα πλαίσια του μαθήματος “Μελέτη Περιβάλλοντος“, παρουσίασαν τα ζώα της Ελλάδας που βρίσκονται σε κίνδυο.
Το 2ο τεύχος της εφημερίδας του σχολείου από τους μαθητές του Ε1.
Οι μαθητές του τμήματος Ε1 δημιούργησαν και εκτύπωσαν την εφημερίδα μας. Μπορείτε να μελετήσετε το τεύχος Φεβρουαρίου παρακάτω.
Την Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2023, οι μικρές τάξεις επισκέφθηκαν τον Βοτανικό Κήπο στο Χαϊδάρι. Οι μαθητές έκαναν βόλτες στα μέρη του βοτανικού κήπου, είδαν σπάνια είδη χλωρίδας και άκουσαν συμβουλές για την προστασία του περιβάλλοντος. Επίσης, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο έπαιξαν παιχνίδια και διασκέδασαν πολύ.


















































