Οι αγώνες Geri Olympics, μια μεγάλη γιορτή αθλητισμού και ζωής για την Τρίτη Ηλικία, πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία την Τετάρτη 27 Μαΐου 2026, στο Κλειστό Γυμναστήριο Αριδαίας. Πρόκειται για μια πρωτοποριακή δράση που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην περιοχή, στο πλαίσιο της ανακήρυξης του 2026 ως «Έτους Υγιούς Γήρανσης». Οι «Geri Olympics» αποτελούν μια σημαντική πρωτοβουλία που υλοποιείται σε συνεργασία με πλήθος φορέων και με τη συμμετοχή συνολικά 81 δήμων της χώρας. Κύριος στόχος είναι η προώθηση της υγιούς και ενεργούς γήρανσης μέσω της άθλησης, της κοινωνικής συμμετοχής και της ευεξίας.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε΄και Στ΄τάξεων του σχολείου μας είχαν τη χαρά να συμμετέχουν στην εκδήλωση και να προσφέρουν την βοήθειά τους ως εθελοντές/τριες και ενισχύοντας τους δεσμούς μεταξύ των γενεών.

