Άλλος ένα κύκλος μαθημάτων στο Δημοτικό Κολυμβητήριο της Έδεσσας ολοκληρώθηκε για τις Γ΄και Δ΄τάξεις του σχολείου μας!
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το μάθημα της κολύμβησης, τους κανόνες και τις τεχνικές του, αλλά και να παίξουν και να διασκεδάσουν στο νερό, απολαμβάνοντας το οφέλη του!










