Ευχαριστούμε το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας για την πεντανόστιμη βασιλόπιτα που προσέφερε για όλα τα τμήματα!! Τυχερό της ημέρας ένα παιδάκι από το τμήμα της κ. Κατερίνας!
Καλή χρονιά σε όλα τα παιδάκια!!! Καλή χρονιά σε όλους με υγεία και πολλά πολλά χαμόγελα!!!
