Κοπή βασιλόπιτας στο σχολείο μας !

Ευχαριστούμε το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας για την πεντανόστιμη βασιλόπιτα που προσέφερε για όλα τα τμήματα!! Τυχερό της ημέρας ένα παιδάκι από το τμήμα της κ. Κατερίνας!

Καλή χρονιά σε όλα τα παιδάκια!!! Καλή χρονιά σε όλους με υγεία και πολλά πολλά χαμόγελα!!!

  • IMG 20240124 114936 IMG 20240124 140931 IMG 20240124 115819

IMG 20240124 143117