Μαθαίνω για τα μικρόβια!!!
Σε μια δύσκολη περίοδο με έξαρση των ιώσεων, οι μικροί μας μαθητές έμαθαν πως να προφυλάσσονται από τα μικρόβια. Παίζοντας παιχνίδια με τα χρώματα και κάνοντας πειράματα με διάφορα υλικά κατάλαβαν πως γίνεται η διασπορά των μικροβίων αλλά και πώς μπορούμε να τα διώξουμε. Με την πολύτιμη βοήθεια της σχολικής μας νοσηλεύτριας κυρίας Μιχαέλας έμαθαν τρόπους πρόληψης και τήρησης των κανόνων υγιεινής.







