Στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων ευ-ζην “τα μυστικά του Ιπποκράτη” για την υγιεινή διατροφή επισκεφτηκαμε το κτήμα “Ευκαρπία” και εκεί ήρθαμε σε επαφή με τη φύση,τα βότανα, τα δέντρα.. Φάγαμε υγιεινό γεύμα που αποτελείτο από ψωμάκι με ρίγανη και λαδακι και ήπιαμε τσάι με μέλι και κανέλα!!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.