Ψυχοκινητικά παιχνίδια με την Α’ Δημοτικού και τον καθ. Φυσικής Αγωγής
Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης για τη Μετάβαση των παιδιών από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, πραγματοποιήθηκε δράση συνδιδασκαλίας με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α’ Δημοτικού σε συνεργασία με τον γυμναστή του συνεργαζόμενου Δημοτικού σχολείου.
Τα παιδιά συμμετείχαν σε βιωματικές ψυχοκινητικές δραστηριότητες, μέσα από παιχνίδια κίνησης, συνεργασίας, ισορροπίας και προσανατολισμού στον χώρο. Με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο είχαν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν, να εκφραστούν κινητικά, να αναπτύξουν τη συγκέντρωση και τον συντονισμό τους, αλλά και να καλλιεργήσουν δεξιότητες συνεργασίας και ομαδικότητας.
Η κοινή αυτή δράση συνέβαλε ουσιαστικά στην ομαλή προσαρμογή των νηπίων στο νέο σχολικό περιβάλλον, ενισχύοντας το αίσθημα ασφάλειας, εξοικείωσης και χαράς για τη μετάβασή τους στο Δημοτικό σχολείο. Παράλληλα, η συνεργασία εκπαιδευτικών και μαθητών δημιούργησε ένα θετικό κλίμα επικοινωνίας και συμμετοχής για όλους.
Ευχαριστούμε πάρα πολύ!

















































































