Επίσκεψη στο Μουσείο Παπαγιάννη!
Οι μικροί μαθητές του νηπιαγωγείου μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Μουσείο Παπαγιάννη στο Ελληνικό. Το Μουσείο Παπαγιάννη είναι ένα ξεχωριστό μουσείο στο οποίο γνώρισαν εντυπωσιακά έργα τέχνης δημιουργημένα από ανακυκλώσιμα υλικά και αντικείμενα που κάποτε θεωρούνταν άχρηστα.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, τα παιδιά παρατήρησαν πως υλικά όπως χαρτί, πλαστικό, μέταλλο και διάφορα καθημερινά αντικείμενα μπορούν να μεταμορφωθούν σε πρωτότυπα έργα τέχνης μέσα από τη φαντασία και τη δημιουργικότητα των καλλιτεχνών. Με μεγάλο ενδιαφέρον ανακάλυψαν ότι ακόμη και τα «σκουπίδια» μπορούν να αποκτήσουν νέα ζωή και να γίνουν κάτι όμορφο και χρήσιμο.
Η εμπειρία αυτή αποτέλεσε μια σημαντική ευκαιρία για συζήτηση γύρω από την προστασία του περιβάλλοντος, την ανακύκλωση και την επαναχρησιμοποίηση υλικών. Τα παιδιά ενθαρρύνθηκαν να σκεφτούν τρόπους με τους οποίους μπορούν και τα ίδια να συμβάλουν στη μείωση των απορριμμάτων μέσα από μικρές καθημερινές πράξεις.
Μετά την ξενάγηση τα παιδιά φιλοτέχνησαν το δικό τους έργο τέχνης από ανακυκλώσιμα υλικά και έπαιξαν στην πολύ όμορφη αυλή του Μουσείου.
Ήταν μια όμορφη και δημιουργική εμπειρία που συνδύασε τη μάθηση, την τέχνη και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, αφήνοντας στα παιδιά πολύτιμα μηνύματα για το μέλλον.
Ευχαριστούμε πολύ την κ. Χριστίνα, την κ. Γκέλυ και την Κ. Κατερίνα από το ΚΕΠΕΑ Πραμάντων, την ξεναγό του Μουσείου αλλά και τους γονείς και κηδεμόνες που συνόδεψαν τα παιδιά!
Ξεκινήσαμε!
Η πρώτη μας στάση: Βλέπουμε ένα παλιό γνωστό μας!
Τα πρώτα έργα τέχνης!
Φτάνουμε στο Μουσείο Παπαγιάννη!
Η ξενάγηση στο Μουσείο!
Η αίθουσα του ψωμιού
Ο Μετανάστης
Το σχολείο
Φτιάχνουμε τα δικά μας έργα τέχνης!
Και παιχνίδι!






























































































