Εικαστικά

Σχολικό έτος 2020 – 2021:  Εκπαιδευτικός Εικαστικών κ. Δουμάνη Χριστίνα

 

 

“Οι ομπρέλες” του Γ. Ζογγολόπουλου

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα στους Έλληνες εικαστικούς, ζωγραφίσαμε τις ομπρέλες του Γιώργου Ζογγολόπουλου, οι οποίες βρίσκονται στην Νέα παραλία Θεσσαλονίκης. Τα έργα έγιναν στο μάθημα των εικαστικών, με την καθοδήγηση της κ.Δουμάνη Χριστίνας και συμμετείχαν διάφορα τμήματα.

Υλικά: λαδοπαστέλ , μαρκαδόροι, μολύβι και αλουμινόχαρτο σε χαρτί.
    
  
    
    
       
“Τα ηλιοτρόπια” του Βαν Γκογκ

 

 Οι μαθητές του Β2  δημιούργησαν ένα ομαδικό έργο με τα ηλιοτρόπια του Βίνσεντ Βαν Γκογκ στο μάθημα των εικαστικών με τη δασκάλα τους κ. Δουμάνη Χριστίνα. 

Αφού έμαθαν για τη ζωή και το έργο του ζωγράφου, το κάθε παιδί έκανε τα δικά του ηλιοτρόπια σε χαρτί. Έπειτα, σταδιακά, σχεδίασαν σε ένα χαρτί του μέτρου το φόντο και το βάζο και στο τέλος με την τεχνική του κολάζ κόλλησαν τα λουλούδια τους, φτιάχνοντας μια κοινή σύνθεση.
Το έργο έχει διαστάσεις 1.00* 0,70 .
Υλικά: λαδοπαστέλ, μαρκαδόροι και ξυλομπογιές σε χαρτί.
Σαν το “τσίκι – τσίκι” του  Αλέξη Ακριθάκη
Μαθητές και μαθήτριες του σχολείου, μαζί με την δασκάλα Εικαστικών κ. Δουμάνη Χριστίνα, δημιούργησαν έργα επηρεασμένα από την τεχνική του Αλέξη Ακριθάκη, το «τσίκι – τσίκι». Τα παιδιά εξέφρασαν τα συναισθήματά τους
μέσα από μια  προσωπική αυτόματη γραφή.

 

    

   

  

  

«Tσίκι-Τσίκι», είναι ο όρος που αποδίδεται στον Κώστα Ταχτσή, καθώς εκείνος τον πρωτοχρησιμοποίησε σε κείμενό του για κατάλογο έκθεσης του Αλέξη Ακριθάκη, παρότι πιθανώς και ο ίδιος ο καλλιτέχνης συνήθιζε να αποκαλεί έτσι την τεχνική που τον καθιέρωσε σε μία από τις σημαντικότερες φιγούρες του ελληνικού μοντερνισμού. Αφορά την σχολαστική σχεδόν επανάληψη μοτίβων και το παραγέμισμα της λευκής επιφάνειας του χαρτιού με μικρά σχήματα από μαύρο μελάνι. Ένα πολύ προσωπικό στυλ συγκεκριμένης τεχνοτροπίας όπου κυκλάκια, γραμμούλες, καμπύλες και άλλα πολλά ευρηματικά σχήματα αναπαράγονται σε έναν αέναο πολλαπλασιασμό, δίνοντας την εντύπωση ότι είναι ίδια, ενώ στην πραγματικότητα, αν κάποιος τα παρατηρήσει προσεκτικά, θα διαπιστώσει ότι μοιάζουν, χωρίς να είναι ταυτόσημα. Ο χαρακτηρισμός πάντως οφείλεται στον ήχο που έκανε το πενάκι πάνω στο χαρτί.

 

 

 

Αγιογραφία

Οι μαθητές του Γ2 σχεδίασαν την εικόνα της Παναγίας χωρίς ανθίβολο μαθαίνοντας τις βασικές αρχές του σχεδίου της βυζαντινής αγιογραφίας στο μάθημα των εικαστικών με την κ. Δουμάνη Χριστίνα .

Τα παιδιά πρόσθεσαν με κολάζ το φόντο ώστε να θυμίζει την τεχνική του ψηφιδωτού.

    

 

 

 

Μινωική τοιχογραφία

Τα παιδιά του Γ2  – μαζί με την δασκάλα  εικαστικών κ. Δουμανη Χριστίνα – δημιούργησαν την τοιχογραφία με τα δελφίνια, επηρεασμένα από τον Μινωικό πολιτισμό. Η τοιχογραφία είναι ένα ομαδικό έργο με διαστάσεις 1.00* 1,70 και έγινε με λαδοπαστέλ σε χαρτί του μέτρου. Το κάθε παιδί κόλλησε και ζωγράφισε το δικό του ψάρι – δελφίνι και σταδιακά ολοκληρώθηκαν όλα τα στοιχεία του έργου .

  

 

    

 

 

 

 

Σχολικό έτος 2018 – 2020:   Εκπαιδευτικός Εικαστικών κ. Βασιλική (Σίλια) Γιακαμόζη:

  

Περισσότερες  δημιουργίες  των μαθητών του σχολείου (κατά τα σχολικά έτη 2018 – 2020) στο μπλογκ που διατηρεί η εκπαιδευτικός – εικαστικός κ. Βασιλική (Σίλια) Γιακαμόζη:

https://siliaart.blogspot.com/2020/05/blog-post_30.html

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση