IMG 20240603 191659

Στο 11ο Μαθητικό Συνέδριο της Διεύθυνσης Α/θμιας Εκπ/σης Λάρισας , στο πάρκο Αλκαζάρ, το με θέμα:«Μαθαίνω & Παρουσιάζω τον πολιτισμό του τόπου μου», καθώς και «Τα Παιδιά Πρεσβευτές του τόπου τους», υλοποίησαν  σε κλίμα ενθουσιασμού, Βιωματικά Εργαστήρια Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, στα οποία συμμετείχαν οι  μαθητές/τριες της σχολικής μονάδας μας με άλλες σχολικές μονάδες και τα οποία συντονίστηκαν από τους εξής φορείς: Επιθεώρηση Εφαρμογής Δασικής Πολιτικής Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας / Γνωρίζουμε το δάσος, το αγαπάμε και το προστατεύουμε, Εφορεία Αρχαιοτήτων  Λάρισας – Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας / Ιστορίες και Μύθοι της Λάρισας, Λαογραφικό Ιστορικό Μουσείο Λάρισας / Ζωγραφίζοντας την παράδοση του τόπου μας, Σχολή Παραδοσιακής Μουσικής του Δημοτικού Ωδείου Λάρισας / Γνωριμία με τα παραδοσιακά όργανα, Σύλλογος Ποντίων Λάρισας / Διαχρονικός Πόντος, Δ.Σ. Αργυροπουλίου / Παρουσίαση Λαϊκής Τέχνης και Πολιτιστικής Κληρονομιάς Αρβανιτόβλαχων Αργυροπουλίου, Εξωραϊστική Μορφωτική Λέσχη Φιλιππούπολης (σε συνεργασία με το 2ο ΔΣ Πλατυκάμπου) / Μουσική Παράδοση Ανατολικής Ρωμυλίας-Χορός, Πολιτιστικός Σύλλογος Μικρασιατών ν. Λάρισας / Μουσική κληρονομιά των Μικρασιατών, Πολιτιστικός Σύλλογος «Η Ξηροκρανιά» σε συνεργασία με το 31ο ΔΣ Λάρισας / Μαθαίνουμε και παρουσιάζουμε τις Παραδόσεις του τόπου μας, Αθλητική Ένωση Λάρισας (ΑΕΛ) σε συνεργασία με το 31ο ΔΣ Λάρισας / ΑΕΛ – Η Ομάδα της καρδιάς μας – Η Ομάδα της γειτονιάς μας, Σύλλογος Κρητικών Λάρισας «Ο Ψηλορείτης» / Η πολιτιστική κληρονομιά της Κρήτης, Σύλλογος Κυπρίων ν. Λάρισας / Η πολιτιστική κληρονομιά της Κύπρου, Τμήμα Τροχαίας Λάρισας / Οδική Ασφάλεια, 2ο Δημοτικό Σχολείο Νιγρίτας Σερρών / Γεύση από τον Πολιτισμό της Νιγρίτας Σερρών

Με παιδαγωγικά επίκαιρους και σύγχρονους τρόπους μελετήσαμε κατά το σχολικό έτος που προηγήθηκε,  προϊόντα άυλης και υλικής κληρονομιάς έθιμα, παραδόσεις, τραγούδια και χοροί, τοπικά προϊόντα, μουσεία, αρχαιολογικοί χώροι, αρχιτεκτονικά μνημεία και περιβαλλοντικές ιδιαιτερότητες. Με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών του νηπιαγωγείου μας τα παιδιά μελέτησαν την τοπική ιστορία και την κουλτούρα της τοπικής τους κοινότητας, ώστε να είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται τη σχέση του ανθρώπου με το περιβάλλον μέσα στο χρόνο, να κατανοήσουν κριτικά κρίσιμες πτυχές της τοπικής πολιτιστικής κληρονομίας, της οποίας πλέον θα είναι οι συνεχιστές και «πρεσβευτές» της.

24 750x565 1IMG 20240530 094043

IMG 20240603 191434IMG 20240603 191833IMG 20240530 115341IMG 20240603 191744