Αυτή την εβδομάδα παρατηρήσαμε πίνακες του Sol Lewitt και ανακαλύψαμε τις ευθείες γραμμές και τις καμπύλες! Τα παιδιά αναπαριστούν με τον δικό τους τρόπο τους πίνακες και πειραματίζονται χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά της τάξης.
- Χρησιμοποιούμε μαρκαδόρους αντί για γραμμές για να φτιάξουμε ένα σχέδιο
- Χρησιμοποιούμε σπάγκο για αναπαράσταση καμπύλης
Με αφορμή την ανάγνωση του βιβλίου “Η οικογένεια Τριγώνου”, ονομάζουμε τα σχήματα και τα παιδιά ζωγραφίζουν τη δική τους οικογένεια με σχήματα. Βρίσκουμε αντικείμενα στην τάξη και τα ομαδοποιούμε ανάλογα με το σχήμα τους, φτιάχνουμε πίνακα αναφοράς και μαθαίνουμε τι είναι το μοτίβο. Τα παιδιά χρησιμοποιούν το σώμα τους για να φτιάξουν κάποια από αυτά!
- Τα παιδιά ζωγραφίζουν τη δική τους οικογένεια με σχήματα
- βρίσκουμε αντικείμενα και τα ομαδοποιούμε ανάλογα με το σχήμα τους
- Παιχνίδι με τα σχήματα
- Συνέχισε το μοτίβο με τα σχήματα
- Χρησιμοποιούμε το σώμα μας για να φτιάξουμε σχήματα
Τέλος παρατηρούμε πίνακες από ζωγράφους που χρησιμοποιούν σχήματα όπως ο Πωλ Κλεε, ο Μοντριάν, ο Καντίνσκυ κ.α, τους επεξεργαζόμαστε και τους αναπαριστούμε με διάφορους τρόπους : ζωγραφίζοντας με ξυλομπογιές, με τέμπερες (στάμπες), φτίαχνοντας κολλάζ, κατασκεύαζοντας με ξύλινα τουβλάκια.
- Δημιουργία πίνακα με κολάζ
- “Κάστρο και ήλιος” – Πωλ Κλεε
- Αναπαράσταση με τουβλάκια
- τύπωμα με σφουγγάρια κα τέμπερα
- κατασκευή με τουβλάκια στην γωνιά των μαθηματικών
- Πίνακας του Βίκτορ Βαζαρελί
Το ξέρατε ότι μπορείτε με τα σχήματα να παίξετε μουσική; Εμείς το δοκιμάσαμε μέσα από το https://musiclab.chromeexperiments.com/Kandinsky/ και ενθουσιαστήκαμε!!