Στο πλαίσιο του μαθήματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές της Ε τάξης ανέλαβαν και υλοποίησαν δύο δημιουργικά έργα με στόχο την καλλιέργεια υπευθυνότητας, συνεργασίας και ψηφιακής παιδείας. Το πρώτο έργο αφορούσε τη δημιουργία ενός «έξυπνου σχολείου» με τη χρήση αυτοματισμών, με σκοπό τη διαμόρφωση ενός πιο αποδοτικού, λειτουργικού και φιλικού προς το περιβάλλον σχολικού χώρου. Οι μαθητές σχεδίασαν και πρότειναν λύσεις όπως αισθητήρες θερμοκρασίας, φωτισμού και υγρασίας, ενισχύοντας την έννοια της βιωσιμότητας στο σχολικό περιβάλλον. Με το έργο αυτό, οι μαθητές συμμετείχαν στη δράση Θε-Ταλώς. Το δεύτερο έργο ήταν η δημιουργία μιας σχολικής εφημερίδας με θέμα τον διαδικτυακό εκφοβισμό, μέσα από την οποία οι μαθητές ενημέρωσαν και ευαισθητοποίησαν τους συμμαθητές τους για τα φαινόμενα ψηφιακής βίας, την πρόληψη και τους τρόπους αντιμετώπισής της. Οι δράσεις παρουσιάστηκαν στην ευρύτερη σχολική κοινότητα, ενισχύοντας την ενεργή συμμετοχή και τον διάλογο μεταξύ των μαθητών.
