Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου
Με αφορμή την πανελλήνια ημέρα φιλάθλου υλοποιήθηκε σχετική δράση στους μαθητές των Γ΄, Δ΄,Ε΄και Στ΄τάξεων του σχολείου μας με σκοπό την ευαισθητοποίησή τους για το
“ευ αγωνίζεσθαι” και το φίλαθλο πνεύμα. Στο τέλος της δράσης οι μαθητές δημιούργησαν αφίσες με τα δικά τους συνθήματα.



» Διαβάστε όλο το άρθρο