3ο Φεστιβάλ Περιβάλλοντος

Την Παρασκευή 5 Ιουνίου 2026 οι μαθητές/-τριες της Α΄Δημοτικού πήραν μέρος στο 3ο Φεστιβάλ Περιβάλλοντος που πραγματοποιήθηκε στο πάρκο του Αγίου Γεωργίου. Συμμετείχαν στις δράσεις της ΣΜΥ, της Τροχαίας, της Πυροσβεστικής, των τμημάτων  Διατροφολογίας και Δασοπονίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και παρουσίασαν το μουσικοκινητικό δρώμενο “Θάλασσα SOS- χωρίς πλαστικά”.

 

 

P1340997 » Διαβάστε όλο το άρθρο