Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Την Πέμπτη 11/6/2026 οι μαθητές/μαθήτριες δε θα προσέλθουν το πρωί στο Σχολείο, καθώς έχει αποφασιστεί από τον Σύλλογο Διδασκόντων μεταφορά ωραρίου για το απόγευμα της ίδιας ημέρας για την πραγματοποίηση της γιορτής λήξης με ώρα έναρξης στις 7:30 μ.μ. (Τα παιδιά θα ενημερωθούν να είναι νωρίτερα στο σχολείο.)
Η επίδοση Ελέγχων, Τίτλων Προόδου και Απολυτηρίων θα γίνει τη Δευτέρα 15/6 από τις 08:15 π.μ. έως 10:00 π.μ. και τα παιδιά θα αποχωρούν με την παραλαβή τους.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗ ΒΑΓΓΕΛΙΤΣΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ