Αγαπητοί γονείς,
Οι εγγραφές για την Α΄ τάξη του σχολικού έτους 2011-2012 θα γίνονται στο Γραφείο του Σχολείου μας από 1 Ιουνίου 2011 έως 21 Ιουνίου 2011 και ώρες 8.20 πμ – 13.30 μμ.
Δικαίωμα εγγραφής έχουν όσα παιδιά γεννήθηκαν το 2005.
Δικαιολογητικά που απαιτούνται:
1. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας που έχει εκδοθεί το τελευταίο τρίμηνο πριν από την εγγραφή.
2. Επίδειξη του βιβλιαρίου υγείας του παιδιού στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια. Η τελευταία σελίδα της οδοντολογικής εξέτασης πρέπει να είναι συμπληρωμένη από τον οδοντίατρο.
3. Πρόσφατος λογαριασμός ΔΕΗ ή ΟΤΕ ή ΕΥΔΑΠ (όπου η αναγραφόμενη διεύθυνση κατοικίας να είναι στο όνομα ενός εκ των δύο γονέων) ή συμβόλαιο ενοικίου επικυρωμένο από την Εφορία.
4. Ατομικό δελτίο υγείας συμπληρωμένο από παιδίατρο, καρδιολόγο και οφθαλμίατρο στο οποίο να υπάρχουν οι σφραγίδες και οι υπογραφές των παραπάνω ιατρών.
5. Βεβαίωση παρακολούθησης Νηπιαγωγείου.
Σημείωση: Οι εγγραφές γίνονται από γονείς ή κηδεμόνες με την ταυτότητά τους.
Ολοήμερο Τμήμα
Για την εγγραφή στο Ολοήμερο απαιτείται αίτηση από τον έναν εκ των δύο γονέων (το έντυπο υπάρχει στο Γραφείο)
ανεξάρτητα αν είναι εργαζόμενοι ή όχι.
