Μια εκπαιδευτική εκδρομή στα ιστορικά Καλάβρυτα πραγματοποίησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων της ΣΤ ΄τάξης στις 23/2/2024, στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεότερης Ιστορίας.
Επισκέφθηκαν το Μέγα Σπήλαιο και εντυπωσιάστηκαν με τη μεγαλοπρέπειά του, την Αγία Λαύρα -τόπο έναρξης της ελληνικής Επανάστασης- τον Τόπο Θυσίας που οδηγήθηκαν οι άνδρες από 14 χρονών και πάνω από τους Γερμανούς κατακτητές στις 13 Δεκεμβρίου 1943 και τέλος το Μουσείο Ολοκαυτώματος.
Συνοδευόμενοι από τις εκπαιδευτικούς τους είχαν την ευκαιρία να διαπραγματευτούν τα μονοπάτια της γνώσης και της κατανόησης, και να δημιουργήσουν ανεξίτηλες αναμνήσεις με τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριές τους.

Την Παρασκευή 19/1/2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες των ΣΤ1 και ΣΤ2 ενημερώθηκαν και συμμετείχαν στη δράση  με θέμα: «Οι Πρώτες Βοήθειες».

Αρχικά ενημερώθηκαν για τον βασικό εξοπλισμό ενός  φαρμακείου στον χώρο του σχολείου ή του σπιτιού, καθώς και για την παροχή Πρώτων Βοηθειών. Κατόπιν παρακολούθησαν και συμμετείχαν  σε ενέργειες που κάνουμε, για να αντιμετωπίσουμε περιπτώσεις τραύματος, τραύματος με αιμορραγία, κλειστά τραύματα, ρινορραγίας, λιποθυμίας και πνιγμού από νοσηλευτές του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.

Ευχαριστούμε θερμά τους νοσηλευτές που ανταποκρίθηκαν στο αίτημα μας και έδωσαν την ευκαιρία να ασκηθούν τα παιδιά μας σε ένα σπουδαίο μάθημα που μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου.