Γιορτή τέλους για την Ε΄ τάξη
Οι μαθητές της Ε΄ τάξης , σε μια μαγευτική βραδιά γεμάτη ήχους, εικόνες και απαγγελίες και μπροστά στους γονείς τους και σε εκπαιδευτικούς του σχολείου, καλωσόρισαν το καλοκαίρι, παρουσιάζοντας τις δημιουργίες τους.
Οι μαθητές της Ε΄ τάξης , σε μια μαγευτική βραδιά γεμάτη ήχους, εικόνες και απαγγελίες και μπροστά στους γονείς τους και σε εκπαιδευτικούς του σχολείου, καλωσόρισαν το καλοκαίρι, παρουσιάζοντας τις δημιουργίες τους.
Η Διεθνής Ημέρα Μουσείων καθιερώθηκε το 1977 από το Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων (ICOM) και γιορτάζεται στις 18 Μαΐου, με στόχο την ανάδειξη του ρόλου του μουσείου στη σύγχρονη κοινωνία.
Περισσότερα από 50 μουσεία και 30 αρχαιολογικοί χώροι θα είναι ανοικτοί σε όλη την Ελλάδα με ελεύθερη είσοδο αλλά και με εκδηλώσεις για
Οι μαθητές της Ε΄ τάξης του σχολείου μας, την Παρασκευή 15 Μαΐου, βίωσαν το ελληνικό “θαύμα” του 5ου π.Χ. αι. με την επίσκεψή τους στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού και στο Μουσείο Ακρόπολης. Στο ΙΜΕ περιηγήθηκαν ψηφιακά στην αγορά της αρχαίας Αθήνας και στο Μουσείο Ακρόπολης θαύμασαν τα γλυπτά των μνημείων της Ακρόπολης και διαπίστωσαν πως
Έντεκα αιώνες ιστορίας μέσα σε τρεις ώρες “γεύτηκαν” οι μαθητές της Ε΄ τάξης του 24ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας. Η επίσκεψη έγινε την Τρίτη 28 Απριλίου. Το σκηνικό Βυζαντινό – νόμιζε κανείς πως θα ξεπροβάλει από τα παλάτια ο Κατεπάνω του Μυστρά με τους απελάτες του να μας υποδεχθεί – η φύση στα καλύτερά της. Δεν
Οι μαθητές της έκτης τάξης είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά την παράσταση της όπερας, Ο Κουρέας της Σεβίλλης, στο μουσικό γυμνάσιο της πόλης μας. Εντυπωσίασε ιδιαίτερα τους μαθητές, η ζωντανή μουσική και οι ηθοποιοί- τραγουδιστές, που τραγουδούσαν αυτό που ήθελαν να πουν. Στη συνέχεια έπαιξαν μουσικά παιχνίδια με την μουσικό του
Την Πέμπτη 23 Απριλίου, οι μαθητές παρακολούθησαν μια θεατρική παράσταση στα πλαίσια του “4ου διεθνούς νεανικού φεστιβάλ αρχαίου δράματος”, στο εκκλησιαστήριο της αρχαίας Μεσσήνης και συμμετείχαν σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα “ηχητικός περίπατος”.
Η θεατρική παράσταση ήταν ο Προμυθέας Δεσμώτης
Η ΣΤ’ Τάξη του σχολείου μας διοργάνωσε το project με θέμα: “Η Ομαλή Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο”. Οι μαθητές προετοιμάστηκαν για την εισαγωγή τους στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ακουλουθώντας το παρακάτω πρόγραμμα:
To σχολείο μας συμμετείχε στο πρόγραμμα “Εβδομάδα Εθελοντισμού, Let’s do it Greece 2015”. Στόχος μας ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών μας, καθώς και η υιοθέτηση υπεύθυνης στάσης απέναντι σε θέματα που αφορούν στο σεβασμό του περιβάλλοντος και ιδιαίτερα του σχολικού περιβάλλοντος, όπου περνούν τον περισσότερο χρόνο της ημέρας τους.
Αρκετοί μαθητές και γονείς της έκτης
Η επέτειος της 25ης Μαρτίου είναι ένας ιστορικός σταθμός που σηματοδοτεί την εξέλιξη της Νέας Ελληνικής Ιστορίας. Με την αφορμή του εορτασμού της επετείου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄Τάξης του σχολείου μας παρουσίασαν το χρονικό της Ελληνικής Επανάστασης. Παρουσιάστηκαν δραματοποιήσεις, απαγγελίες ποιημάτων, τραγούδια και παραδοσιακοί χοροί.