“Εμένα με νοιάζει”
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης
του 24ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας
τιμώντας την επέτειο του Πολυτεχνείου
Παρουσιάζουν
το θεατρικό «Εμένα με νοιάζει»
(συμμετέχουν όλα τα
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης
του 24ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας
τιμώντας την επέτειο του Πολυτεχνείου
Παρουσιάζουν
το θεατρικό «Εμένα με νοιάζει»
(συμμετέχουν όλα τα