“Εμένα με νοιάζει”

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης

του 24ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας

τιμώντας την επέτειο του Πολυτεχνείου

 πολυτεχνείο

Παρουσιάζουν

 

το θεατρικό  «Εμένα με νοιάζει»

(συμμετέχουν όλα τα

 » Διαβάστε όλο το άρθρο