Διδακτική Επίσκεψη στο Πάρκο Ανακύκλωσης

Στις 14 Μαΐου 2026 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄τάξης πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο πάρκο ανακύκλωσης όπου ενημερώθηκαν για τα οφέλη της την διαδικασία της ανακύκλωσης και είχαν την δυνατότητα να ανακυκλώσουν τα δικά τους ανακυκλώσιμα υλικά μαθαίνοντας για την ανταποδοτική ανακύκλωση.IMG 20260514 104022