Διδακτική επίσκεψη στο Βυζαντινό μουσείο
Την Πέμπτη 21 Μαΐου 2026 οι μαθητές της Ε΄ τάξης πραγματοποιήσαν διδακτική επίσκεψη στο Βυζαντινό μουσείο.Κατά την επίσκεψή μας εκτός από το βυζαντινό μουσείο περιηγηθήκαμε στο Κάστρο των Ιωαννίνων με σκοπό να συνδεθούμε με την ιστορία του τόπου μας στα πλαίσια του μαθήματος του ενεργού πολίτη.
Την ίδια μέρα οι μαθητές της Γ΄τάξης πραγματοποιήσαν διδακτική
επίσκεψη στο Δημοτικό μουσείο.


