Ο δικός μας κήπος ……συνέχεια
Σε συνέχεια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με θέμα ο σχολικό μας κήπος, οι μαθητές συμμετείχαν σε επιπλέον βιωματικές δράσεις με στόχο την ενίσχυση της περιβαλλοντικής τους ευαισθητοποίησης και της καλλιεργητικής τους εμπειρίας. Πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη σε τοπικό φυτώριο της γειτονιάς, όπου οι μαθητές ενημερώθηκαν για τα είδη φυτών, τις συνθήκες ανάπτυξής τους και τις βασικές αρχές φροντίδας.
Ολοκληρώσαμε τις δράσεις μας με τη διαμόρφωση του σχολικού κήπου με τη συνεργασία εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων. Με τη συνδρομή των γονέων προσφέρθηκαν καλλωπιστικά φυτά και πραγματοποιήθηκε φύτευση στον σχολικό χώρο.
Ευχόμαστε ο σχολικός μας κήπος να συνεχίσει να ανθίζει και να αποτελεί πηγή γνώσης, χαράς και έμπνευσης για όλους!!!












