Σήμερα η αυλή του νηπιαγωγείου μας γέμισε με ποδήλατα, πατίνια και πολλά παιδικά χαμόγελα.
Οι μικροί μας ποδηλάτες φόρεσαν τον ενθουσιασμό τους και αφού συζητήσαμε για τα οφέλη της άσκησης, της ασφαλούς μετακίνησης και της προστασίας του περιβάλλοντος, ξεκίνησαν τις βόλτες τους. Με προσοχή και υπευθυνότητα, απόλαυσαν μια όμορφη διαδρομή σε κοντινό δρόμο της γειτονιάς μας.
Η σημερινή δράση αποτέλεσε μια υπέροχη ευκαιρία για παιχνίδι, άσκηση, συνεργασία και ευαισθητοποίηση γύρω από έναν πιο υγιεινό και φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο μετακίνησης.
Συνεχίζουμε να μαθαίνουμε, να κινούμαστε και να μεγαλώνουμε με υγεία και χαμόγελο!