ΣΚΕΠΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ…

Πειραματιστήκαμε κι εμείς με τη διαπερατότητα των σκεπών σε νερό, αφού αυτό ήταν και το αρχικό μας πρόβλημα που οδήγησε στην ενασχόλησή μας με το αντικείμενο. Τα παιδιά χωρίστηκαν τυχαία σε τέσσερις ομάδες. Μετά τους δόθηκε το δομικό υλικό και ζητήθηκε να συσκεφτούν για να δώσουν όνομα στην ομάδα τους. Έτσι ονομάστηκαν, Αχυράκια- Πετρόσπιτα- Κεραμιδόγατες-Ξυλοκόποι. Αφού μιλήσαμε για τα δοσομετρικά δοχεία, χρωματίσαμε το νερό, ανάλογα με το χρώμα του κάθε δομικού υλικού . Τα παιδιά συνεργάστηκαν κι έφτιαξαν τις σκεπές τους από χόρτα και άχυρα, από πέτρες, από κεραμίδια και από ξύλα. Μετά έριξαν το χρωματιστό νερό πάνω από τις σκεπές και κατέγραψαν σε πίνακες τα ml που πέρασαν από την κάθε σκεπή.  Οδηγήθηκαν αβίαστα στο συμπέρασμα πως τα κεραμίδια και οι πέτρες αφήνουν ελάχιστο νερό να περάσει από την σκεπή. Τέλος κατέγραψαν τα συμπεράσματά τους σε ατομικό φύλλο εφαρμογής.

20220527 070728 280542497 719137119370397 161524951056709011 n 280576867 1135256470380683 2147679487562741436 n 280649786 538733384639427 1218296826184468323 n 280922802 526643222294104 6405076315950775098 n 280927708 5109102829125442 698882490054481209 n 281000189 320950596714626 2894232671221549368 n 281279173 1089362371618103 2968715775438522659 n 281348434 1698299957188806 1257718308058549014 n 281863327 1210205736391319 8356502424876642859 n 281933211 1071023163490212 5570879843739629491 n 282041067 542441567387125 3068323114793230709 n 282339839 686085492496496 2834398961534063744 n 282615652 5471574359534044 8633115773105277238 n