Πειραματιστήκαμε κι εμείς με τη διαπερατότητα των σκεπών σε νερό, αφού αυτό ήταν και το αρχικό μας πρόβλημα που οδήγησε στην ενασχόλησή μας με το αντικείμενο. Τα παιδιά χωρίστηκαν τυχαία σε τέσσερις ομάδες. Μετά τους δόθηκε το δομικό υλικό και ζητήθηκε να συσκεφτούν για να δώσουν όνομα στην ομάδα τους. Έτσι ονομάστηκαν, Αχυράκια- Πετρόσπιτα- Κεραμιδόγατες-Ξυλοκόποι. Αφού μιλήσαμε για τα δοσομετρικά δοχεία, χρωματίσαμε το νερό, ανάλογα με το χρώμα του κάθε δομικού υλικού . Τα παιδιά συνεργάστηκαν κι έφτιαξαν τις σκεπές τους από χόρτα και άχυρα, από πέτρες, από κεραμίδια και από ξύλα. Μετά έριξαν το χρωματιστό νερό πάνω από τις σκεπές και κατέγραψαν σε πίνακες τα ml που πέρασαν από την κάθε σκεπή. Οδηγήθηκαν αβίαστα στο συμπέρασμα πως τα κεραμίδια και οι πέτρες αφήνουν ελάχιστο νερό να περάσει από την σκεπή. Τέλος κατέγραψαν τα συμπεράσματά τους σε ατομικό φύλλο εφαρμογής.