Δράσεις
Σχολική γιορτή Λήξης 2025-26
Με μια εξαιρετική εκδήλωση στην γιορτή λήξης ολοκληρώθηκε το διδακτικό έτος. Η αίθουσα γέμισε με γονείς και κηδεμόνες των μαθητών για να παραστούν στην αποφοίτηση των μαθητριών της ΣΤ’ τάξης. Ο Διευθυντής στην ομιλία του έκανε μία αναδρομή στο παρελθόν των μαθητριών μέχρι την αποφοίτησή τους, έδωσε τις ευχές του για καλή πρόοδο και καλή συνέχεια στην ανώτερη βαθμίδα εκπαίδευσης το Γυμνάσιο. Ευχήθηκε στις μαθήτριες να ανοίξουν τα πανιά τους, να βγουν στο πέλαγος και να έχουν πάντα ούριο άνεμο στο ταξίδι τους μέχρι να βρουν ασφαλές λιμάνι στην ζωή τους. Έχουν αποκομίσει πολλά εφόδια, έχουν γονείς που υποστηρίζουν και είναι έτοιμες να κατακτήσουν τους στόχους τους. Στην συνέχεια η κυρία Ντίνα εκφώνησε την ομιλία αποχαιρετισμού και ευχήθηκε με την σειρά της να έχουν καλή συνέχεια στο Γυμνάσιο. Οι μαθητές των τάξεων πήραν στην συνέχεια την σκυτάλη και τραγούδησαν στα Αγγλικά, χόρεψαν μοντέρνο χορό και ήρθε η σειρά να παίξουν το σκετς που είχαν γράψει, σκηνοθετήσει και προετοίμασαν οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης. Ήταν μια έξυπνη κωμωδία με αντιστροφή ρόλων όπου οι μαθητές έγιναν δάσκαλοι και οι δάσκαλοι μαθητές. Οι παριστάμενοι γέλασαν με την ψυχή τους, πήραν μέρος στην διάδραση με χορό και τραγούδι και ήταν ίσως το πιο ωραίο σκετς που έχει παρουσιαστεί σε σχολική γιορτή λήξης των μαθημάτων. Ακολούθησε το αθλητικό κομμάτι στο προαύλιο που είχε ετοιμάσει η γυμνάστρια με τους μαθητές των τάξεων. Ο Σύλλογος Γονέων έδωσε αναμνηστικά στις μαθήτριες και οι μητέρες τους είχαν φροντίσει να καλύψουν με οπτικοακουστικό υλικό την εκδήλωση με φωτογραφίες, βίντεο και τραγούδια από την Α’ τάξη ως την ΣΤ’.
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !
Μετράμε αντίστροφα για την Λήξη
Λίγες μέρες έμειναν για να τελειώσουν τα μαθήματα και μαζί μία ακόμη σχολική χρονιά. Η ΣΤ’ τάξη θα αφήσει την θέση της και θα ανοίξει πανιά για το Γυμνάσιο. Οι μαθήτριες της τάξης ανυπομονούν να μεγαλώσουν και να περάσουν στην επόμενη βαθμίδα εκπαίδευσης. Όλα τα χρόνια που ήταν στο Δημοτικό άφησαν άριστες εντυπώσεις, προσπάθησαν πολύ, κατέβαλαν μεγάλες προσπάθειες να γίνουν άριστες και να αποκτήσουν δεξιότητες και εφόδια που θα φανούν χρήσιμες στην πορεία τους στην μάθηση. Ένα δροσερό παγωτό κέρασμα από τον Διευθυντή επισφράγισε με τον καλύτερο τρόπο την ολοκλήρωση της φοίτησης στο σχολείο μας και την μετάβαση στο Γυμνάσιο.
Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια και θα τις συνοδεύουν οι ευχές όλων των εκπαιδευτικών να έχουν καλή πρόοδο.
Τα νηπιάκια επισκέφθηκαν το σχολείο μας
Μία από τις ωραιότερες επισκέψεις είχαμε σήμερα στο σχολείο μας από τα νηπιάκια και την νηπιαγωγό Τζελίνα Μυλωνά. Στο πλαίσιο της μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό για την ομαλή προσαρμογή στο νέο μαθησιακό περιβάλλον που θα είναι για τα επόμενα 6 χρόνια, η κυρία τους ήρθε με τα αγγελούδια που θα γίνουν μαθητές της Α’ τάξης για το επόμενο σχολικό έτος. Τα νηπιάκια έκαναν δώρο και μια πολύ ωραία αφίσα για να διακοσμεί το σχολείο μας. Ο Διευθυντής τα καλωσόρισε, έκανε ξενάγηση στους χώρους του σχολείου και μίλησε για τις αλλαγές στην μαθητική ζωή που πρόκειται να γνωρίσουν. Το σχολείο μας θα ανοίξει την αγκαλιά του να υποδεχθεί τους νέους μαθητές και θα κάνει το καλύτερο για την εκπαίδευση και την αγωγή τους. Οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης έβγαλαν και μία αναμνηστική φωτογραφία μαζί τους δίνοντας έμφαση στην διαδοχή όσων απολύονται και όσων εγγράφονται στο Δημοτικό.
Η τελευταία εκδρομή του σχολικού έτους
Την τελευταία εκδρομή του σχολικού έτους πραγματοποιήσαμε σήμερα στον Άγιο Βησσαρίωνα, ένα όμορφο και παραδοσιακό χωριό, στα ριζά του Κερκέτειου όρους (Κόζιακας). Επισκεφθήκαμε το Λαογραφικό Μουσείο στο παλιό σχολείο του χωριού, που φιλοξενεί την συλλογή του Νικόλαου Μαρδάνη. Είδαμε τα χιλιάδες εκθέματα που κάποτε ήταν είδη καθημερινά στα σπίτια, στις εργασίες, στους αγρούς, σε διάφορα καταστήματα και εργαλεία της καθημερινότητας. Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στους χώρους του Μουσείου και θαύμασαν τα εκθέματα. Μας επισκέφθηκε ο Αντιδήμαρχος Παιδείας και Πολιτισμού του Δήμου Πύλης, συζητήσαμε μαζί του και όταν ολοκληρώσαμε την επίσκεψη κατευθυνθήκαμε στο κοντινό αναψυκτήριο Green Park όπου απολαύσαμε την δροσιά, τον καλαίσθητο χώρο και δροσιστήκαμε με αναψυκτικά και παγωτά.
Ποδηλατώντας ασφαλώς με το ΕΣΠΑ
Ένα πρόγραμμα της Περιφέρειας Θεσσαλίας με τίτλο “Ποδηλατώντας ασφαλώς με το ΕΣΠΑ” ολοκληρώθηκε σήμερα στο Πάρκο Αη Γιώργη. Με την στήριξη και την βοήθεια των γονέων του σχολείου και του συλλόγου που είναι αρωγός στην προσπάθεια των εκπαιδευτικών για ολόπλευρη μόρφωση των μαθητών που μετέφεραν τα ποδήλατα στον χώρο του Πάρκου, έκλεισε το πρόγραμμα για δεύτερη χρονιά. Τα παιδιά αποκτούν κινητικές δεξιότητες, μαθαίνουν τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, αποκτούν αυτονομία και σέβονται τους οδηγούς των οχημάτων. Έπαιξαν, έκαναν ποδήλατο, συμμετείχαν σε ομαδικές δραστηριότητες και πήραν δωράκι ένα μπλουζάκι με λογότυπο. Η παιδεία έχει ευρύτερη έννοια, εμπίπτει σε κανόνες, διαμορφώνει χαρακτήρες και πλάθει κοινωνικά ευαίσθητους πολίτες.
Ευ αγωνίζεσθαι
Η Ημέρα Φιλάθλου και η Εβδομάδα Αθλητισμού στο σχολείο μας είναι μια ευκαιρία να θυμηθούμε ότι ο αθλητισμός δεν είναι μόνο κίνηση, παιχνίδι και χαρά· είναι και παιδεία. Είναι μια ζωντανή υπενθύμιση του αρχαίου ρητού ευ αγωνίζεσθαι, της αξίας δηλαδή να συμμετέχεις με σεβασμό, προσπάθεια, συνεργασία και ήθος. Καθώς οι μαθητές δοκιμάζουν τις δυνάμεις τους, μαθαίνουν να χαίρονται τη συμμετοχή, να αποδέχονται το αποτέλεσμα και να στηρίζουν ο ένας τον άλλον. Έτσι, ο αθλητισμός γίνεται μάθημα ζωής: ότι η πραγματική νίκη δεν βρίσκεται μόνο στο σκορ, αλλά στον τρόπο που αγωνίζεσθαι. Οι μαθητές του σχολείου μας που υποστηρίζουν τον Ολυμπιακό ήρθαν με την ανάλογη αμφίεση στο σχολείο μετά την νίκη της ομάδας τους στο F4 που στέφθηκε κυπελλούχος στο μπάσκετ της διοργάνωσης Euroleague. Ο αθλητισμός ενώνει, καλλιεργεί το φίλαθλο πνεύμα και ευθύνη των εκπαιδευτικών είναι να καλλιεργηθεί στα παιδιά η ευγενής άμιλλα, ώστε να χαίρονται το παιχνίδι χωρίς τσακωμούς. Οι αρχαίοι πρόγονοι είχαν το ρητό Ευ αγωνίζεσθαι για την συμμετοχή των αθλητών στους αγώνες με κορωνίδα τους Ολυμπιακούς αγώνες που διεξάγονταν κάθε τέσσερα χρόνια και με την ολυμπιακή εκεχειρία σταματούσαν οι πόλεμοι.
Πρόγραμμα Φίλαναγνωσίας
Στα πλαίσια του προγράμματος της φιλαναγνωσίας που υλοποιείται στο σχολείο μας και του σχεδίου δράσης της εσωτερικής αξιολόγησης “Ανάπτυξη της Βιβλιοθήκης”, οι μαθητές της Α’ τάξης με την δασκάλα τους Γιάννα Κωστοπούλου επισκέφθηκαν την βιβλιοθήκη και επιδόθηκαν σε ανάγνωση βιβλίων παιδικής λογοτεχνίας. Η εξαιρετική δουλειά που γίνεται από την δασκάλα τους είχε ως αποτέλεσμα την κατάκτηση δεξιοτήτων ανάγνωσης. Τα παιδιά ενισχύουν το λεξιλόγιο, την γραφή, την ορθογραφία και μαθαίνουν να χρησιμοποιούν τα μέρη του λόγου τόσο στον γραπτό, όσο και στον προφορικό. Η βιβλιοθήκη ελκύει τους μαθητές, είναι καλαίσθητη, εξοπλισμένη με ψηφιακά μέσα και χρησιμοποιείται συχνά από όλους τους μαθητές, οι οποίοι δανείζονται συχνά βιβλία και τα επιστρέφουν, κάνοντας πράξη την σκυταλοδρομία ανάγνωσης. Υπεύθυνος βιβλιοθήκης είναι ο Διευθυντής και όλες οι δασκάλες εξυπηρετούν τους διδακτικούς στόχους, βοηθώντας τα παιδιά να επιλέξουν βιβλία ανάλογα με την ηλικία τους.
Η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Με τις μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας επισκεφθήκαμε το 4° Γυμνάσιο Τρικάλων, που θα είναι το επόμενο στάδιο της μαθητικής τους ζωής. Ο Διευθυντής και η δασκάλα της τάξης συνόδεψαν τις μαθήτριες, όπου τους περίμενε η Διευθύντρια του Γυμνασίου Ελένη Γιοντζή. Μας υποδέχθηκε, μίλησε στα παιδιά για τις δράσεις του σχολείου, το πρόγραμμα σπουδών, το διδακτικό προσωπικό και έκανε ξενάγηση στους χώρους όπου θα τις φιλοξενήσουν για τα επόμενα τρία χρόνια. Η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο είναι μια από τις πιο χαρακτηριστικές «γέφυρες» στη σχολική ζωή ενός παιδιού: μια στιγμή όπου η παιδικότητα συναντά την εφηβεία και η γνώριμη ασφάλεια ανοίγει χώρο για νέες προκλήσεις, νέες ευθύνες και νέες δυνατότητες. Η πορεία από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο δεν είναι απλώς μια αλλαγή κτιρίου ή τάξης. Είναι μια μεταμόρφωση. Τα παιδιά αφήνουν πίσω τους ένα περιβάλλον πιο προστατευμένο, όπου ένας δάσκαλος τα συνόδευε σε όλα τα μαθήματα, και περνούν σε έναν κόσμο όπου συναντούν πολλούς εκπαιδευτικούς, διαφορετικά μαθήματα, νέους κανόνες και έναν πιο σύνθετο τρόπο οργάνωσης της καθημερινότητας. Σε αυτή τη νέα πραγματικότητα, οι μαθητές αρχίζουν να ανακαλύπτουν τον εαυτό τους με άλλους τρόπους. Μαθαίνουν να διαχειρίζονται το χρόνο τους, να οργανώνουν τα βιβλία και τις εργασίες τους, να αναλαμβάνουν μεγαλύτερη ευθύνη για τη μάθησή τους. Το Γυμνάσιο γίνεται το πρώτο μεγάλο βήμα προς την αυτονομία. Παράλληλα, αλλάζουν και οι σχέσεις. Οι φιλίες δοκιμάζονται, διευρύνονται, ωριμάζουν. Νέοι συμμαθητές, νέες παρέες, νέες εμπειρίες. Τα παιδιά αρχίζουν να βλέπουν τον κόσμο πιο κριτικά, να διαμορφώνουν άποψη, να αναζητούν τη θέση τους μέσα σε μια μεγαλύτερη σχολική κοινότητα. Κι όμως, μέσα σε όλες αυτές τις αλλαγές, υπάρχει κάτι σταθερό: η ανάγκη για στήριξη. Γονείς και εκπαιδευτικοί γίνονται συνοδοιπόροι σε αυτή τη μετάβαση, προσφέροντας ενθάρρυνση, καθοδήγηση και χώρο για λάθη. Γιατί η μετάβαση δεν είναι αγώνας ταχύτητας· είναι μια διαδικασία ωρίμανσης. Τελικά, το Γυμνάσιο δεν είναι απλώς το επόμενο σχολικό βήμα. Είναι ένα ξεκίνημα. Μια ευκαιρία για τα παιδιά να ανακαλύψουν τις δυνατότητές τους, να καλλιεργήσουν δεξιότητες, να ανοίξουν νέους ορίζοντες. Είναι η στιγμή που αρχίζουν να χτίζουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη συνειδητότητα και αυτοπεποίθηση.
Με την επιστροφή των παιδιών στο σχολείο, ο Διευθυντής πρόσφερε ένα δροσιστικό παγωτό με την ευχή να οικοδομήσουν γνώσεις και να διευρύνουν τους γνωστικούς τους ορίζοντες.
Στο Γυμνάσιο συναντήσαμε και τους παλιούς μαθητές του σχολείου μας.
Δημιουργικό παιχνίδι
Τα μαθήματα πλησιάζουν στο τέλος, πριν αποχαιρετίσουμε την ΣΤ’ τάξη για το Γυμνάσιο, οι μαθήτριες επινόησαν ένα δημιουργικό παιχνίδι στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και στις δράσεις για τον Ενεργό Πολίτη που έχει σχέση με την λειτουργία ενός εστιατορίου. Με φαντασία και έξυπνες κατασκευές οργάνωσαν και παίζουν την λειτουργία ενός ακριβού ρεστοράν. Έχουν μενού, υλικά, σκεύη, τύπωσαν χρήματα, μοίρασαν ρόλους σεφ, σέρβις, ταμίας, υποδοχή, λογίστρια κλπ
Η επιλογή επαγγέλματος απασχολεί τα παιδιά σε αυτή την ηλικία και ο επαγγελματικός προσανατολισμός είναι μέρος της ολόπλευρης εκπαίδευσης στο Δημόσιο σχολείο για τους 17 παγκόσμιους στόχους. Τα παιδιά έχουν παραστάσεις και δημιουργούν αναπαραστάσεις αποκομίζοντας δεξιότητες ζωής.
- alfavita
- e-didaskalia
- Ασφαλές Διαδίκτυο
- Δ.Π.Ε. Τρικάλων
- Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία
- Εγκυκλοπαίδεια
- Εκπ/κή Τηλεόραση
- Εκπαιδευτικό Λογισμικό
- Η Γωνιά της Μάθησης
- Ηλεκτρονικά Λεξικά
- Ισότητα των Φύλων
- Κ.Ε.Σ.Υ. Τρικάλων
- Κρόκοτακ
- Μαθηματικά της Φύσης & της Ζωής
- Μουσείο της Ακρόπολης
- Ο Μικρός Αναγνώστης
- ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας
- Περιβάλλον & Εκπαίδευση
- ΠΣΔ
- Τα Ιμεάκια!
- Υλικό για όλα τα Μαθήματα
- Φυσική και Μαθ/κά: Μοντέλα Προσομοίωσης
- Φωτόδεντρο













































































































